Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Dit getuigt inderdaad van verslaving. Wat te doen? Kunnen we een crisisteam samenstellen en er op af sturen?magnamaniac schreef:JunkTeevee schreef:Vandaag nog weinig gedaan (net als de afgelopen dagen). Ik zit hier met de hele troep + schoonouders bij Centerparcs.
Beetje fietsen, zwemmen, kinderbingo etc.
Maar wel met KPN Hotspot tegewoordig. dus nog steeds on line.

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
Okee dit is ZEER ERNSTIG dus is het CRISISTEAM samengesteld en druk druk druk met de VOORBEREIDINGEN.criticz schreef:sterkte met het vrouwtje, BB...
nee, kids er niet uit geschopt.
me maandag ziek gemeld en dat gaan we voorlopig ff zo houden. voorlopig = naar ik hoop toch wel minstens een jaartje.
Verwachte INTERVENTIE zal vanaf 8 augustus plaatsvinden op de daarvoor afgesproken locatie.
Als alles volgens plan verloopt zal de crisis op 10 augustus in de loop van ochtend met uitloop naar de middag zijn BEZWOREN.
Tot zover deze mededeling.
Verslag met foto's zal volgen!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vandaag met het vrouwtje naar het ziekenhuis geweest ,ze moet geholpen worden aan haar hand ,dus dan zal BB wel een paar dagen vrij moeten hebben ,das geen straf hoor
Vanavond de stuurschakelaar opgehaald uit Ruinen die ga ik er morgenavond opzetten,en hoop dat ik dan weer kan toeteren en knipperen.
Die man heeft ook net zo'n motor als ik heb maar met zeer veel bling bling erop,toen ik vertelde dat ik de mijne MatZwart had gespoten ,schudde hij met zijn kop en zei ,vind je dat nou niet zonde!!
Dat liekt toch niks zei hij ,ik moest lachen,ieder zijn hobby zei ik ,toen ik hem over de ratbike vertelde kon hij zich er wel iets bij voorstellen maar zei hij gelijk daarop "das niks veur mie".
Ik heb al veel vaker gehoord dat ze mij vroegen of ik dat nou niet zonde vond dat ik zo'n motor Matzwart ging spuiten ,maar een maal in het mat vinden ze het toch niet verkeerd.
DWHVVD
BB

Vanavond de stuurschakelaar opgehaald uit Ruinen die ga ik er morgenavond opzetten,en hoop dat ik dan weer kan toeteren en knipperen.
Die man heeft ook net zo'n motor als ik heb maar met zeer veel bling bling erop,toen ik vertelde dat ik de mijne MatZwart had gespoten ,schudde hij met zijn kop en zei ,vind je dat nou niet zonde!!
Dat liekt toch niks zei hij ,ik moest lachen,ieder zijn hobby zei ik ,toen ik hem over de ratbike vertelde kon hij zich er wel iets bij voorstellen maar zei hij gelijk daarop "das niks veur mie".
Ik heb al veel vaker gehoord dat ze mij vroegen of ik dat nou niet zonde vond dat ik zo'n motor Matzwart ging spuiten ,maar een maal in het mat vinden ze het toch niet verkeerd.
DWHVVD
BB
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
Haha, hiero zit deze jongen nu met een mobieltje voor het tentje (met Rataplanvlag) op Texel het forum in de gaten te houden....magnamaniac schreef:JunkTeevee schreef:Vandaag nog weinig gedaan (net als de afgelopen dagen). Ik zit hier met de hele troep + schoonouders bij Centerparcs.
Beetje fietsen, zwemmen, kinderbingo etc.
Maar wel met KPN Hotspot tegewoordig. dus nog steeds on line.
De moderne ratbiker kan dus ook niet meer zonder moderne technieken.
Ook handig trouwens om te zien wanneer de zon hier doorbreekt via buienradar.nl
Olive is the New Black
Hele week naweeën gehad van dubbele dosis verdoving van de tandarts.Net een kater van 4 dagen
Nu eindelijk weer een beetje in normale doen,mede dankzij een flinke hoeveelheid vitamine C.Dadelijk BBQen met collega's van vrouwlief.
En eens voorzichtig weer eens een biertje proberen
Gr Redman

Nu eindelijk weer een beetje in normale doen,mede dankzij een flinke hoeveelheid vitamine C.Dadelijk BBQen met collega's van vrouwlief.
En eens voorzichtig weer eens een biertje proberen

Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
ECHT WEL dat dit gezond klinktDat klinkt niet helemaal gezond. Wat is er aan de hand?

ik ben, zoals dat netjes heet, draaglast en draagkracht weer in balans met elkaar aan 't brengen, want dat was een beetje uit balans. de afgelopen 20 jaar.
(@Woody en rADt, ben d'r anderhalf jaar terug uitgeklapt met een burn-out en met m'n stomme kop te vroeg begonnen met teveel werken, ik zag nu aankomen dat het weer misging dus ik ben de grote crisis maar 's voor geweest en dit keer laat ik me door niets en niemand meer opjagen)
en 't crisisteam is van harte welkom, al stel ik wel er prijs op dat ik rond de 10e niet dusdanig genezen ben dat ik weer aan het werk moet

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -