Vreemd. Een nieuw beleid zeker. Ik weet nog dat de voorgaande jaren andere motoren wel werden toegelaten. Die stonden dan meestal op het parkeerterrein rond de kerk.angel schreef:Span mocht van het weekeinde nie op de harley parking in Assenede.
snops dat da ginder zin zeg.Ok Harley day der kan ik inkomen maar andere moto's weigeren??????????????
Gewuun schrik dak te veel aandacht ging krijgen, in de plek van da bling bling.
Angel Pink spannetje
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Radt, Ratter, Ratst.
in breda is het ook zo, geen ander merk mag derbij.rADt schreef:Vreemd. Een nieuw beleid zeker. Ik weet nog dat de voorgaande jaren andere motoren wel werden toegelaten. Die stonden dan meestal op het parkeerterrein rond de kerk.angel schreef:Span mocht van het weekeinde nie op de harley parking in Assenede.
snops dat da ginder zin zeg.Ok Harley day der kan ik inkomen maar andere moto's weigeren??????????????
Gewuun schrik dak te veel aandacht ging krijgen, in de plek van da bling bling.
dat is de reden dat ik al een paar jaar niet meer geweest ben

't zal allemaal wel.........
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Problemen mee de motor.
weet dus nie of ik wel naar het gespan treffen kan mee de Guzzi.
Hij heeft een week binnen gestaan en t'is ambras.
Knallen, tegenwerken, halve kracht vooruit, dan weer hele kracht.
Just ne kleinen die zijn zin nie he gekregen.
Nou hé den profiteur dus nog meer werk der bij, de Gust weer aan de praat krijgen.

Nou hé den profiteur dus nog meer werk der bij, de Gust weer aan de praat krijgen.

Think Pink
- Bill-BMW
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Zal wel lukken zeker, tis nog 14 dagen om hem naar zen kloten te geven, in den hoek te zetten, zweepslagen te geven, dreigen me hem buiten te smijten. Hij zal rap terug normaal pruttelen as em da hoort, Die kleine roze dwarskop.angel schreef:Problemen mee de motor.
Nou hé den profiteur dus nog meer werk der bij, de Gust weer aan de praat krijgen.![]()
![]()
PS hij zit toch nie in zijn moeilijke jaren hé, is em aant puberen, heeft em misschien e lief gevonnen

-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Klinkt bekend. Heb ik ook gehad. De motor hield in. Meestal bij wegrijden met koude motor, maar ook wel eens bij inhaalmanoevres. Als ik dan even de koppeling inkneep, en gas gaf, was er daarna niks aan de hand en had ik de beschikking over de volledige 80 pk. Het heeft lang geduurd voordat de motorzaak ontdekte wat het probleem was. Vooral doordat het niet altijd was. In eerste instantie dachten we dat het een afstellingsprobleem was. Dus dat leek gemakkelijk aan te passen door beide carburateurs af te stellen. Bleek niet te helepen. Bij mij bleek het uiteindelijk de bobine van 1 cylinder bij bepaalde toerentallen (dus af en toe) er mee te stoppen.angel schreef:Problemen mee de motor.
Nou hé den profiteur dus nog meer werk der bij, de Gust weer aan de praat krijgen.![]()
![]()
En sinds de nieuwe bobine geplaats was, waren alle problemen weg. De Guzzi rijdt sindsdien weer fantastiesch.
Ik geef mijn bevindingen maar even door. Misschien helpt het jou om de motor weer spoedig op de weg te krijgen.
Als je er nog vragen over hebt, neem dan even contact op met mij, of mijn motorzaak.
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
carburateurs vandaag eens afgehaald en schoongemaakt maar geen verbetering. deze week eens een andere bobine proberen.zijn eigenlijk al een tijdje aan het denken voor elektronische ontsteking op te zetten.
Ik denk ook dat de ontsteking er iets mee te maken heeft. die af en toe er mee ophoud.
Ik denk ook dat de ontsteking er iets mee te maken heeft. die af en toe er mee ophoud.
moe nie lekker zijn, maar wel veel.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: