Moderators: Goos, Woody, Teevee
EEN HEEL WEEKEINDE NIET STAPPEN??? Voel jij je wel lekker? Dat overleven ze nooit......stitch schreef:Is het bikeproject van de boys, dus die moeten ook maar voor accu zorgen. een weekendje niet stappen, maar een accu kopen![]()
![]()
greets stitch
Dyrck schreef:Moet je een ander zadel nemen.fasteddie schreef:vandaag heb ik weer eens gefietst, gelijk 10 km heen en 10 terug, heb nu zadelpijn.... heel zielig ben ik dus, heb mezelf maar een ijsje gegeven
Heeft deze dame ook gedaan en het bevalt d'r schijnbaar goed.
http://www.youtube.com/watch?v=6yDRm29H ... r_embedded
De accu van de Harley doorgemeten. Was in orde, het lampje ging gewoon branden.rADt schreef:Vandaag een iets mindere motordag. Ik wilde op de Harley weggaan, 0,0 reactie. Waarschijnlijk de accu, maar ik moet hem nog even doormeten.
Dan pak je de volgende motor. Dus de Guzzi.
Toen ik later hiermee wilde wegrijden, en ik mijn contact aan zette, stroomde de benzine uit de overloop. Dus waarschijnlijk een vlotternaald die vastzit.
Uiteindelijk maar met de auto naar huis gegaan. Die deed het tenminste wel.
Captain Krimson schreef:vandaag een kindervoorstelling gespeeld. Toen ik met Diva thuis de parkeerplaats op wilde draaien reed er een aangeschoten man met een zware japanse wagen achter bij me binnen. Komende dagen flink spierpijn, Diva waarschijnlijk total loss, de koets is zwaar beschadigd en krom. Dagwaarde nul, dus ik zie de bui al hangen.... Kijken of er een taxatie kan komen die rekening houdt met het unieke karakter van Diva.
groetjes Captain Krimson die er even flink de P in heeft!
ps de man heeft onmiddellijk schuld bekend en is door de politie aangehouden omdat hij teveel had gedronken. Drinkt eerst vijf bier (naar eigen zeggen) en gaat vervolgens met de auto met zijn zoontje naar de McDonnalds rijden.......