Geplaatst: za mar 12, 2016 4:42 pm
Nu de verplichte winterstop voor de ratchop weer voorbij is, tijd om het ding weer eens te laten rijden.
Dus eerst de accu eruit voor aan de oplader... zie ik dat de zekeringenkast los bungelt... omhoog gehengeld en er zit een slijtplek op de grondplaat waar die tegen de achterband is aangekomen.
Deksel opgewrikt, zit-ie vol met opgedroogde bagger! Dat ik daarmee van Grubbenvorst nog thuis ben gekomen?
Gelukkig ben ik afgestudeerd tie-rap en ductape technicus, in dit geval dus een tie-rap om het ding enigszins op zijn plek te houden.
Morgen accu er weer terug in en rijden!
Oja, de Garmin vraag om een nieuwe kaart...doet-ie ieder jaar.

Dus eerst de accu eruit voor aan de oplader... zie ik dat de zekeringenkast los bungelt... omhoog gehengeld en er zit een slijtplek op de grondplaat waar die tegen de achterband is aangekomen.

Deksel opgewrikt, zit-ie vol met opgedroogde bagger! Dat ik daarmee van Grubbenvorst nog thuis ben gekomen?

Gelukkig ben ik afgestudeerd tie-rap en ductape technicus, in dit geval dus een tie-rap om het ding enigszins op zijn plek te houden.
Morgen accu er weer terug in en rijden!

Oja, de Garmin vraag om een nieuwe kaart...doet-ie ieder jaar.