Wat heb je zoal gedaan vandaag?

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

smokey
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door smokey » zo okt 07, 2007 7:15 pm

petje af voor die halve marathon,ik heb vandaag met het mooie weer een half uurtje met de kids gevoetbald,en was dus echt wel ff bekaf.
hijg hijg puf puf

Mars
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door Mars » zo okt 07, 2007 7:34 pm

Na een weekend kleppentreffen op het gemakkie terug gereden naar huis en een zooi foto's moeizaam op het internet gezet heb ik voor de rest nix gedaan...het is nog weekend en daar moet je van genieten.

Gr Mars
Greetz ut Limbabwe

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door der obergefreiter » ma okt 08, 2007 9:57 pm

uitgeslapen, gat in uitlaat dicht gemaakt op zijn obergefreiters met 2slangenklemmen en stukkie blik , luchtfilter gehaald in aken want in nederland was niks open. daar gesneuveld voor mutsie in de aanbieding ( een mens moet wat als ie geen haar heeft),vering van zadel goed afgesteld,sissybar er afgeslepen ,mwah, druk daggie geweest :P
camperproleet

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » di okt 09, 2007 8:15 am

der obergefreiter schreef:uitgeslapen, gat in uitlaat dicht gemaakt op zijn obergefreiters met 2slangenklemmen en stukkie blik , luchtfilter gehaald in aken want in nederland was niks open. daar gesneuveld voor mutsie in de aanbieding ( een mens moet wat als ie geen haar heeft),vering van zadel goed afgesteld,sissybar er afgeslepen ,mwah, druk daggie geweest :P
Inderdaad heb je je nuttig vermaakt. Maar waarom de sissybar verwijderd? Of was het een kleine standaard, want de extreem hoge vind ik altijd wel gaaf staan.
Radt, Ratter, Ratst.

fasteddie
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door fasteddie » di okt 09, 2007 3:34 pm

Redpigeon schreef:Vandaag mijn eerste 5km hardloopwedstrijdje gehad,ben sinds een week of 5 lekker aan het hardlopen,
en doe dat ook bij een atletiekvereniging en daar waren ook wat andere beginners die graag mee wilde doen aan de wedstrijd in Duiven (5,10km en de halve marathon ) ondanks de warmte een eerste tijd van 30.58 minuten :twisted: :twisted: :twisted:

(en dan te bedenken dat ik ook nog een paar kilootjess te zwaar bent)

dat gaat nog veel sneller worden!! :-=
Groeten Eline-fasteddie.

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door der obergefreiter » di okt 09, 2007 8:16 pm

rADt schreef:
der obergefreiter schreef:uitgeslapen, gat in uitlaat dicht gemaakt op zijn obergefreiters met 2slangenklemmen en stukkie blik , luchtfilter gehaald in aken want in nederland was niks open. daar gesneuveld voor mutsie in de aanbieding ( een mens moet wat als ie geen haar heeft),vering van zadel goed afgesteld,sissybar er afgeslepen ,mwah, druk daggie geweest :P
Inderdaad heb je je nuttig vermaakt. Maar waarom de sissybar verwijderd? Of was het een kleine standaard, want de extreem hoge vind ik altijd wel gaaf staan.
barretje was er alleen maar om te voorkomen dat ik bij optrekken aan de achterkant van het zweefzadeltje zou glijden , is nu niet meer nodig :P
camperproleet

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » wo okt 10, 2007 7:09 pm

Vandaag een brandje geblust.Op mijn werk werken we met peroxide verharders,en na 7 jaar kwam ik er achter dat daar geen koperen maatschepje in mag want dat reageert met peroxide.Het is altijd goed gegaan maar er kwam ineens na een reactie van eea een steekvlam uit van een meter, en ik heb nog nooit zo snel een brandblusser gegrepen en de boel geblust.
Hadden we bijna een matzwarte fabriek.....
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Contacteer:

Bericht door magna » wo okt 10, 2007 9:46 pm

redman schreef:Vandaag een brandje geblust.Op mijn werk werken we met peroxide verharders,en na 7 jaar kwam ik er achter dat daar geen koperen maatschepje in mag want dat reageert met peroxide.Het is altijd goed gegaan maar er kwam ineens na een reactie van eea een steekvlam uit van een meter, en ik heb nog nooit zo snel een brandblusser gegrepen en de boel geblust.
Hadden we bijna een matzwarte fabriek.....
Gr Redman
dat zal ik maar goed onthouden dan dat ik de plastic schepjes niet vervang door koperen exemplaren op ons werk.
O ja, ik heb de kabels hier voor m'n neus klaarliggen, gaan morgenvroeg op de post.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

jboy
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door jboy » wo okt 10, 2007 9:58 pm

school ennehm,

daarna in de middag de bike een beetje gestriped ennehm(kappen eraf, tank eraf, seat eraf, koplamp bijna eraf.)...ff paar onderdeeltje bestelt bij de motordealer die ik moest vervangen 8)

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » do okt 11, 2007 5:43 am

dat zal ik maar goed onthouden dan dat ik de plastic schepjes niet vervang door koperen exemplaren op ons werk.
O ja, ik heb de kabels hier voor m'n neus klaarliggen, gaan morgenvroeg op de post.

Dank je.En het fikte idd als de hel.....
En totaal onverwachts.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » do okt 11, 2007 7:37 am

Hebben jullie dan geen chemiekaartenboek op het werk?? Daar staat op wat wel en niet kan met dit soort stoffen. Heb je dus ECHT mzzlz gehad.. Voor hetzelfde geld liep jij nu 'met licht aangepast uiterlijk' over deze aardkloot.. Na een langdurig en pijnlijk hospitaalverblijf..

Enniweej.. het is goed gegaan :!: :D

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door 2strokerob » do okt 11, 2007 1:12 pm

Vanochtend BHV herhalingscursus gehad...ging oa ook daarover.
Gelukkig heb je niks Gerrit,mzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door JPi » do okt 11, 2007 1:14 pm

Swamp gerepareerd en getest :!: :-**

Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door Dyrck » do okt 11, 2007 3:23 pm

Het zadel van m'n pekelfietsje (NX250) voorzien van een nieuwe bekleding.
Olive is the New Black

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door der obergefreiter » vr okt 12, 2007 1:05 am

geen ruk, behalve gewerkt , morgen wordt het beter . ff iets aan verlichting doen want mijn grootlicht is zwakker dan gewoon licht op mijn andere fietsen . dus maar ff ergens een verstralertje opduikelen op sloop . dan weer poen verdienen en dan ff 's nachts doorjakkeren naar enschede voor amoureus samenzijn met meisie ( is al weer veulste lang geleden ) zou ze me herkennen? :? )
camperproleet

Gesloten