Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
-
- Rataplan Rat
Vanmorgen is het me gelukt kaartjes te scoren via het internet voor The Cult
..om het te vieren 's middags geluncht in Rotterdam aan de oude haven
.. verder nog wat op het spannetje gereden..nu ff aan het sparerib knabbelen en straks met een lekker omweggetje het span weer naar de garage brengen
.
MZllsss,Rob.

MZllsss,Rob.
Fuel is what I burn!
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
wij hebben hier op tijd en stond onze dochter bij gestaan met het verratten van haar brommer.
ze heeft hem zelf uit elkaar gehaald met een ietsiepietsie hulp waar de bouten te vast zaten.
ondertussen is hij bijna klaar.
we zullen voor haar wel een topic openen met de foto's van het hele gebeuren.
ze heeft hem zelf uit elkaar gehaald met een ietsiepietsie hulp waar de bouten te vast zaten.
ondertussen is hij bijna klaar.
we zullen voor haar wel een topic openen met de foto's van het hele gebeuren.
Think Pink
-
- Bezoek Rat
zo, vandaag disselboom van aanhangertje gerepareerd, netjes schoon gemaakt van onder met remreiniger . mooie laag tectyl erop ondedr het mom van mooi zwart is niet lelijk .
toen nog ff iets bijgeslepen ..................
en toen stond ineens de halve garage in de hens
lag er dus toch nog remreiniger op de vloer . gelukkig heb ik erg lompe poederblusser staan en was het leed snel geleden
morgen de bovenkant in de grondverf zetten. en dan moet ik nog ff oplossing voor mobiele koelkast vinden .

lag er dus toch nog remreiniger op de vloer . gelukkig heb ik erg lompe poederblusser staan en was het leed snel geleden
morgen de bovenkant in de grondverf zetten. en dan moet ik nog ff oplossing voor mobiele koelkast vinden .
camperproleet
Oepsder obergefreiter schreef:en toen stond ineens de halve garage in de hens
...gelukkig heb ik erg lompe poederblusser staan en was het leed snel geleden ...

Gelukkig had je die blusser bij de hand.
Hopelijk is er niet te veel poeder bij elektronica gekomen. Dat poeder vreet namelijk de printplaten op.
Olive is the New Black
Foto's foto's foto's waar zijn zeder obergefreiter schreef:zo, vandaag disselboom van aanhangertje gerepareerd, netjes schoon gemaakt van onder met remreiniger . mooie laag tectyl erop ondedr het mom van mooi zwart is niet lelijk .toen nog ff iets bijgeslepen ..................

Goed afgelopen dus

lijkt me op zich wel slim plan van obergefreiter dat als zn halve garage in de fik staat hij NIET rustig de tijd neemt om fotootjes te nemen, dacht ik zo...
krimson meegesleept naar een duister hoekje van mijn wereld in de vorm van een metalfest in een lokale kroeg
en straks maar 's naar de huisarts om te laten kijken naar mn pols die ik twee weken geleden heb gekneusd, die eigenlijk net geen zeer meer deed en die ik gisteravond ergens om en nabij de pitt weer gekneusd heb.
schiet lekker op zo.
maar het was wel gezellig
krimson meegesleept naar een duister hoekje van mijn wereld in de vorm van een metalfest in een lokale kroeg

en straks maar 's naar de huisarts om te laten kijken naar mn pols die ik twee weken geleden heb gekneusd, die eigenlijk net geen zeer meer deed en die ik gisteravond ergens om en nabij de pitt weer gekneusd heb.
schiet lekker op zo.

maar het was wel gezellig

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
nee haha, je hebt gelijk!criticz schreef:lijkt me op zich wel slim plan van obergefreiter dat als zn halve garage in de fik staat hij NIET rustig de tijd neemt om fotootjes te nemen, dacht ik zo...
oeps, je hebt toch niet te hard gepogoot???criticz schreef:........
schiet lekker op zo.
.........
sterkte ermee!
(zo heeft een zeer goede vriend eens zijn hand gebroken)
-
- Rataplan Rat
Volgens mij zal het niet zo hard lopen als Metallica of AC/DC dus denk dat er nog wel kaarten zijn..maar vond het voor mezelf wel een overwinning met dat kaatjes bestelling via internetfasteddie schreef:2strokerob schreef:Vanmorgen is het me gelukt
kaartjes te scoren via het internet voor The Cult...........
ooooww [jaloursmodus] gaaaaaaaaf!!!!

En Critz, als je maar plezier gehad hebt

MZlllss,Rob
Fuel is what I burn!