Alvast bedankt voor het advies. Ik moet natuurlijk wel een aantal opmerkingen van niveau kunnen geven.voodoo schreef:Versnellingsbakken zijn een zwak punt, hoewel de versie na '98 al wel beter is dan de oudere. Bak is stuk als de motor bij flink optrekken uit de versnelling springt.rADt schreef:Ik ga van de week met een vriend kijken voor een BMW R1100RS uit 2000, niet voor mij, maar voor hem.
Aangezien er hier aardig wat mensen zijn die BMW-ervaring hebben. Sommige met problemen (volgens mij Ober), en sommige met positieve ervaringen (de Zwevers).
Zijn er voor de RS specifieke zaken waar ik op moet letten?
Verder zijn ze best goed. En een RS mag niet teveel kosten, is namelijk het minst geliefde 4-kleps boxer model.
groet en succes.
voodoo (die ook wel een r1100rs wil)
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Bij vlieger ging er ook altijd wel wat fout. waren wel GS modellen
Petaat misschien een keer ter info nemen of een keer contact zoeken met Mat via survival rats forum die kant der alles van.
Hij sleutelt het vaakst en het liefst aan BMW GS modellen, en kent de motoren dan ook van naadje tot draadje.
Hij heeft zen eigen sleutel optrekje te IJsselstein bij Venray.
Petaat misschien een keer ter info nemen of een keer contact zoeken met Mat via survival rats forum die kant der alles van.
Hij sleutelt het vaakst en het liefst aan BMW GS modellen, en kent de motoren dan ook van naadje tot draadje.
Hij heeft zen eigen sleutel optrekje te IJsselstein bij Venray.
Think Pink
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
eindelijk een nieuwe accu op de plof gezet ,die oude was helemaal droog !! even na gemeten met multimeter op 4000 toeren is 13,9 volt dus spanningsregelaar was niet stuk,was een tip van motoport ,
Hij start en slaat gelijk aan dat was lang geleden ,wat een gedoe vooraf voor nog geen €40 en een jaar garantie .
Rat
Hij start en slaat gelijk aan dat was lang geleden ,wat een gedoe vooraf voor nog geen €40 en een jaar garantie .
Rat
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
-
- Bezoek Rat
Oóh, dan komt gij deez jaar zeker wel naar het DHR feestje BB.Rat schreef:eindelijk een nieuwe accu op de plof gezet ,die oude was helemaal droog !! even na gemeten met multimeter op 4000 toeren is 13,9 volt dus spanningsregelaar was niet stuk,was een tip van motoport ,
Rat

Nightmare at the darkside off the moon
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik doe mijn best,alleen heb ik iets aan mijn knie loop bij de fysio ,er zit ergens een ontsteking oid ze dachten eerst dat het de meniscus was maar dat is het volgens de geleerden niet, ben aan de pijnstillers en heb een kuur ,morgen bloedprikken ,zie het somber in
ik ben erg beperkt in dingen doen,ik ben zaterdag naar deventer geweest op de plof ,dat was niet zo;n slimme zet van mij ,sávonds erg veel pijn ,maar we zullen zien ,ik heb nog een halve week.

Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
Zit nog na te genieten van AC/DC van gisteravond. Lekker ouderwets rocken, hele Arena door het dolle.
Na concertje van twee uur, met af en toe een korte pauze ivm water-inname en nieuwe peuk voor de drummer, nog een toegift van ± 20 minuten.
Om af te sluiten met (uiteraard) 'For those about to Rock'.
Alle bekende nummers kwamen voorbij, en ook werk van hun laatste album 'Black Ice'.
Kortom, heerlijke avond gehad.
Halfuurtje motor gereden om thuis te komen.
Na concertje van twee uur, met af en toe een korte pauze ivm water-inname en nieuwe peuk voor de drummer, nog een toegift van ± 20 minuten.
Om af te sluiten met (uiteraard) 'For those about to Rock'.
Alle bekende nummers kwamen voorbij, en ook werk van hun laatste album 'Black Ice'.
Kortom, heerlijke avond gehad.
Halfuurtje motor gereden om thuis te komen.
Laatst gewijzigd door Woody op wo jun 24, 2009 1:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Altijd weer die smoesjes.Rat schreef:ik doe mijn best,alleen heb ik iets aan mijn knie loop bij de fysio ,er zit ergens een ontsteking oid ze dachten eerst dat het de meniscus was maar dat is het volgens de geleerden niet, ben aan de pijnstillers en heb een kuur ,morgen bloedprikken ,zie het somber inik ben erg beperkt in dingen doen,ik ben zaterdag naar deventer geweest op de plof ,dat was niet zo;n slimme zet van mij ,sávonds erg veel pijn ,maar we zullen zien ,ik heb nog een halve week.

Stop making sense