Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Locatie: Herberg het Ijzeren Paard, Simpelveld, ZuidLimbabwe
zegdat welbegrafenis geweest van een ex clublid..... 48 is echt te jong
het verlies van dierbaren is altijd te vroeg
respect en condoleances
Threewhf
dat zeg ik toch...................
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Vanochtend van kwart voor zes tot half negen aan de fabriekspoort Solidair aktiekrantjes uitgedeeld bij Thales. Er stonden ook mensen van de verschillende bonden. Gaat over het ontslagrecht.
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die zich doodschaamde omdat ik het SP-hesje op de motor aanhad.....
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die zich doodschaamde omdat ik het SP-hesje op de motor aanhad.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
Wat moet jij aan de poort van een (semi-)wapenfabrikant!Captain Krimson schreef:Vanochtend van kwart voor zes tot half negen aan de fabriekspoort Solidair aktiekrantjes uitgedeeld bij Thales. Er stonden ook mensen van de verschillende bonden. Gaat over het ontslagrecht.
groetjes Captain Krimson
Ik had je hoger ingeschat

Stop making sense
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik weet niet hoe semi ze zijn, volgens mij maken ze gewoon wapensystemen. Het is in Hengelo een erg grote werkgever. Er werken erg veel mensen die gebaat zijn bij een goede ontslagregeling. Uiteraard ben ik niet blij met wapenfabrikanten, maar dat staat los van de rechten van de werknemers.voodoo schreef:Wat moet jij aan de poort van een (semi-)wapenfabrikant!Captain Krimson schreef:Vanochtend van kwart voor zes tot half negen aan de fabriekspoort Solidair aktiekrantjes uitgedeeld bij Thales. Er stonden ook mensen van de verschillende bonden. Gaat over het ontslagrecht.
groetjes Captain Krimson
Ik had je hoger ingeschat
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die me gewoon een slappe inconsequente lul noemt.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Rataplan Rat
Mooi laten we de straten weer eens lekker blauw zettenvoodoo schreef:Vandaag lekker 300km gebrommert.
En lekker de MZ uit de zomerstalling gehaald

Fuel is what I burn!
"...klussen is latijn voor niet rijden! (Hoop dattie ut nog doet!)"
De eeuwige vraag van de Ratbiker
De mijne staat ff gestald in de winterstalling en liep vanmiddag zowaar in een keer.Rij nu met de XJ op en neer naar het werk want die start altijd.Weer of geen weer.Dirty herrie houdt op haar oude dag niet meer zo van water geloof ik.
En om nou 's morgens om half 7 een half uur te staan trappen,vloeken en duwen,daar ben ik geen ochtendmens genoeg voor.
Dan maar een huis tuin en keuken fiets.
Gr Redman
Wiens rechterbeen veel gespierder is geworden van dat gehengst op de kickstarter.
De eeuwige vraag van de Ratbiker

De mijne staat ff gestald in de winterstalling en liep vanmiddag zowaar in een keer.Rij nu met de XJ op en neer naar het werk want die start altijd.Weer of geen weer.Dirty herrie houdt op haar oude dag niet meer zo van water geloof ik.
En om nou 's morgens om half 7 een half uur te staan trappen,vloeken en duwen,daar ben ik geen ochtendmens genoeg voor.
Dan maar een huis tuin en keuken fiets.
Gr Redman
Wiens rechterbeen veel gespierder is geworden van dat gehengst op de kickstarter.
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Rataplan Rat
Toen het van de week zo behoorlijk fris was had ook de Ratscot eigenlijk niet zo'n zin. Zeker omdat het ook behoorlijk vochtig was lieptie niet lekker. Dus eigenlijk een keer de bedrading eens tegen het vocht behandelen en ook nieuwe bougies en kapjes in de vaseline zetten.
"s middags was het niet meer zo fris en lieptie weer als vanouds..mzzzls,Rob.
"s middags was het niet meer zo fris en lieptie weer als vanouds..mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!