Zo, maar vast gestart met sleutelen. Was te mooi weer om motor te rijden, in de koele garage was het een stuk beter uit te houden.
Plaatjes:
Bokje onder het achterframe en bavaria kratje onder het blok. Maakt dat je dit klusje alleen kunt doen, volgens WPH heb je voor sommige handelingen drie (3)! personen nodig. Handig ding zo'n BMW.
Splines van cardanas ogen ook niet meer helemaal fris
Splines aan de kant van de kruiskoppeling zijn nog goed.
Asje van de cardanklok is ook nog goed
En daar is de schuldige, vertanding in koppelingsplaat is helemaal weg. Gevalletje vet vergeten?
En nog een close-upje van de verdwenen vertanding
BMW K75 van 4 meter lang!?
Deze BMW doet me qua logica van opbouw behoorlijk denken aan een Citroën BX14, daarbij moet de hele neus leeg voordat je de koppelingsplaat kunt vervangen! Dacht eigenlijk dat dit soort ellende was voorbehouden aan Franse automobielen, helaas kunnen ze het in Beieren ook.
