Daarom houd ik het lekker bij forum-contact. Dus zonder verplichtingen.floris schreef:Cadcatz schreef:Ik begrijp dat ik nog steeds welkom benfloris schreef: De oude Rataplanners die zich hier in kunnen vinden kunnen zich natuurlijk gewoon weer aanmelden (hopelijk jij ook?!)
We willen absoluut deze nieuwe leden regelmatig tegenkomen (Rataplan wordt nu ingericht als een vriendengroep, iedereen kent iedereen, dus we weten wie = wat = hoe). Ook heel belangrijk is dat we mondeling willen toelichten waar Rataplan voor staat en dat er toch bepaalde gedragsregels zijn in het bikerwereldje. Onze beruchte BBQ-feesten zijn zeer geschikt voor zo’n ontmoeting. We zien je uiteraard graag!ondanks dat ik weinig tijd heb om aan bepaalde dingen mee te doen...
Ik zou een paar keer meerijden naar treffens, gewoon om te kijken of je jezelf in het nieuwe concept van Rataplan kan vinden.
Gefeliciteerd
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Radt, Ratter, Ratst.
Geen probleem, gewoon gezellig op het forum mee lullenrADt schreef:floris schreef:Daarom houd ik het lekker bij forum-contact. Dus zonder verplichtingen.Cadcatz schreef: Ik begrijp dat ik nog steeds welkom benondanks dat ik weinig tijd heb om aan bepaalde dingen mee te doen...
Ik zou een paar keer meerijden naar treffens, gewoon om te kijken of je jezelf in het nieuwe concept van Rataplan kan vinden.

Zo eindelijk eens effe de tijd om van alles bij te lezen na "de Mail". Ik denk dat jullie er goed aandoen, ik vind niet dat ik een rat heb, verder dan matzwart komt het niet, weekenden vrij om eens actief iets te kunnen doen en een overschot aan tijd zit er voorlopig ook niet in maar op treffens altijd leuk om de bekenden tegen te komen, dus ik sluit me met alle plezier bij het forum aan 

Mzzl Soes
- RoadWarrior
- Bezoek Rat
- Contacteer: