genosse Kurt zwaar ziek
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Rataplan Rat
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
2strokerob schreef:??? niet van Stitch?? heeft hij hem dan vaker geleend?..Anyway is Kurt eventueel over te nemen? Met of zonder (liefst met) zijspan?
Mzzzls,Rob.
((((((((((FF tussen haakjes Is Age de Vries (MZ club Lid) , die zal misschien Kurt zelfs wel in willen ruilen. De Witch heb ik bij hem onder zinken golfplaaten dakje vandaan getrokken en gedurende een jaar verbouwd en rijdende gemaakt. Age heeft hier geen tijd voor (plus minus 30 motoren op kenteken) Hierna heb ik een XS 1100 bij hem uit de puinhopen getrokken , waar ik momenteel mee bezig ben ( deze wel op mijn naam) )))))))))))))))))
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Mocht ik tot aanschaf van de GS overgaan dan komt Kurt beschikbaar. Wel zal ik het bakje van Kurt en de GS wisselen.
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die het allemaal maar verwarrend vindt.....
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
NEE NIET DOENCaptain Krimson schreef:Mocht ik tot aanschaf van de GS overgaan dan komt Kurt beschikbaar. Wel zal ik het bakje van Kurt en de GS wisselen.
groetjes Captain Krimson
A.allerlei aanpas problemen/werk/geld
B;bakje van MZ is niet zo praktisch. De GS bak zou je evt nog languit in kunnen liggen:-)
C. is jammer van combinatie

greets Stitch
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Zoveel geld heb ik eer ook niet voor over, Had hem anders wel zelf genomen.elvis schreef:een ratbike voor €1250 mmmmmmmhhhhhh das wel prijzig
maar das persoonlijk dan hey
Is echter nog geen verRATte combinatie, is dus nog wel weer een net span van te maken.
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
Ik blijf toch voorstander voor MZ herstel. Is echt betrouwbaar te krijgen. En absoluut volgas bestendig.
En ja, ik moest na een vastloper op de snelweg ook het vertrouwen weer terugkrijgen. Komt vanzelf.
En denk niet dat japans, duitse etc. motoren allemaal betrouwbaar zijn. CB twins hebben bijvoorbeeld ook wat ontwerpvaudjes, willen nog wel eens een nokkenas opeten en/of olie verbruiken.
Aan u den keuze.
gr. voodoo (die wel een zwak heeft voor ondergewaardeerde motoren)
En ja, ik moest na een vastloper op de snelweg ook het vertrouwen weer terugkrijgen. Komt vanzelf.
En denk niet dat japans, duitse etc. motoren allemaal betrouwbaar zijn. CB twins hebben bijvoorbeeld ook wat ontwerpvaudjes, willen nog wel eens een nokkenas opeten en/of olie verbruiken.
Aan u den keuze.
Stop making sense
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Maar bedenk wel Eddie dat die zijspan bak voorzien is van prchtige geel zwarte streep teepvoodoo schreef:Ik blijf toch voorstander voor MZ herstel. Is echt betrouwbaar te krijgen. En absoluut volgas bestendig.
Aan u den keuze.

greets stitch
Greets Wim aka Stitch
Ural 650 zijspan
Ural 650 zijspan
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
A zoveel hoeft er toch niet worden aangepast neem ik aan? alleen het bakje. niet het frame.stitch schreef:NEE NIET DOENCaptain Krimson schreef:Mocht ik tot aanschaf van de GS overgaan dan komt Kurt beschikbaar. Wel zal ik het bakje van Kurt en de GS wisselen.
groetjes Captain Krimson
A.allerlei aanpas problemen/werk/geld
B;bakje van MZ is niet zo praktisch. De GS bak zou je evt nog languit in kunnen liggen:-)
C. is jammer van combinatie
greets Stitch
B ik vind het bakje van de MZ veel mooier, als ik het stuurkuipje van de GS afhaal heb ik een mooie klassieke motor met een klassiek bakje.
C bedoel je de MZ? dan heb je wel gelijk.
groetjes Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Dat zwak deel ik op zich met je. Ik hoop dat je zult begrijpen dat mijn lontje door Mrs Wooten ingekort is en ik iets minder snel vertrouwen in techniek heb. Een vastloper na drie weken rijden terwijl ik nauwgezet alle adviezen aan het opvolgen was is frustrerend. Het idee van een combinatie die met het verkeer meekan en waarmee ik niet met de windrichting rekening hoef te houden als ik een langere rit ga maken trekt me ook wel.voodoo schreef:Ik blijf toch voorstander voor MZ herstel. Is echt betrouwbaar te krijgen. En absoluut volgas bestendig.
Aan u den keuze.
groetjes Captain Krimson
Een goed 500T vinden zal niet meevallen. Die opvolger van de illustere Black Bomber kan echt niet in de schaduw van z'n voorganger staan.
Nokkenassen, krukassen, schuimkloppen.. hoort er allemaal bij. Net als die, m.i. heele mooie, TX 750 van yamaha. Als opvolger van de XS 650. Ook zo'n ramp...TX dus he..*g* En in iets mindere mate die XS750 met cardan ook.
Ze hebben wat lopen blunderen toen..
Nokkenassen, krukassen, schuimkloppen.. hoort er allemaal bij. Net als die, m.i. heele mooie, TX 750 van yamaha. Als opvolger van de XS 650. Ook zo'n ramp...TX dus he..*g* En in iets mindere mate die XS750 met cardan ook.
Ze hebben wat lopen blunderen toen..

-
- Rataplan Rat