Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Weer een nieuw projectje gescoord:

Het is (weer) een XS1100, die moet gaan dienen als donorfiets voor De Tank.
De bedoeling is om deze goed lopend te krijgen en dan de bak van De Tank hier aan te hangen.
Bij de motorclub aangekomen, bleek ie wonderwel meteen te starten, nadat ie een paar jaar stil heeft gestaan.
Helaas zitten er waarschijnlijk wat zuigerveren vast, waardoor ie enorm veel olie verstookt en wordt cylinder 1 een stuk minder warm dan de rest.

Verder inspectie wees uit dat de rempompen voor en achter vast zitten, een vorkpoot lekt en de benzinekranen lekken.
Voorlopig dus weer wat te klussen...

Het is (weer) een XS1100, die moet gaan dienen als donorfiets voor De Tank.
De bedoeling is om deze goed lopend te krijgen en dan de bak van De Tank hier aan te hangen.
Bij de motorclub aangekomen, bleek ie wonderwel meteen te starten, nadat ie een paar jaar stil heeft gestaan.
Helaas zitten er waarschijnlijk wat zuigerveren vast, waardoor ie enorm veel olie verstookt en wordt cylinder 1 een stuk minder warm dan de rest.

Verder inspectie wees uit dat de rempompen voor en achter vast zitten, een vorkpoot lekt en de benzinekranen lekken.
Voorlopig dus weer wat te klussen...
Olive is the New Black
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Al een compressie-meting gedaan? Veel succes met dit nieuwe project!Dyrck schreef:Weer een nieuw projectje gescoord:
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Goeie tip,Woody schreef:Al een compressie-meting gedaan? Veel succes met dit nieuwe project!Dyrck schreef:Weer een nieuw projectje gescoord:
Ga ik doen!
tnx
Olive is the New Black
Vandaag is mijn bezwaarschrift aangetekend op de post naar het CBR ivm ongeldig verklaring van mijn rijbewijs.
Mailtje gekregen van Min Verkeer en Waterstaat dat er 'nader overleg' gevoerd gaat worden tussen het CBR, Min V&W en De Gezondheidsraad over de wijzigingen in de Regeling eisen geschiktheid. Zou halverwege deze maand plaatsvinden....kortom, het gaat langer duren.

Mailtje gekregen van Min Verkeer en Waterstaat dat er 'nader overleg' gevoerd gaat worden tussen het CBR, Min V&W en De Gezondheidsraad over de wijzigingen in de Regeling eisen geschiktheid. Zou halverwege deze maand plaatsvinden....kortom, het gaat langer duren.

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Compressie:Dyrck schreef:Goeie tip,Woody schreef:Al een compressie-meting gedaan? Veel succes met dit nieuwe project!Dyrck schreef:Weer een nieuw projectje gescoord:
Ga ik doen!
tnx
Cyl 1: 14
Cyl 2: 11,5
Cyl 3: 12
Cyl 4: 12
Lijken me toch wel goede waardes.
Olive is the New Black
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Klote zeg!Woody schreef:Vandaag is mijn bezwaarschrift aangetekend op de post naar het CBR ivm ongeldig verklaring van mijn rijbewijs.
Mailtje gekregen van Min Verkeer en Waterstaat dat er 'nader overleg' gevoerd gaat worden tussen het CBR, Min V&W en De Gezondheidsraad over de wijzigingen in de Regeling eisen geschiktheid. Zou halverwege deze maand plaatsvinden....kortom, het gaat langer duren.![]()
![]()

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠