Swamp
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Zoo.. rondje frankrijk achter de rug en ruim 3300 km verder. Prima gelopen en behoudens rotte bougiedoppen, losse demper en olielekkage (oliestop vergeten te monteren na bijvullen) alles goed. Olieverbruik zo 1 op 1500 en achter een nieuwe matzwarte SV650 aan te denderen valt niet mee
Dat korte passen werk in de div. gebergten..pfoeii.. is werken op zo'n poidlourd (zware bak). Maar allezz.. lekker gereden enzo en bijzonder aardige fransen zo na de winter in mei. Echt een aanrader.. tenminste.. als je wat frans kent en je niet als een hork gedraagd
Best veel politie doch ook die groetten vriendelijk en pás de problems!

Dat korte passen werk in de div. gebergten..pfoeii.. is werken op zo'n poidlourd (zware bak). Maar allezz.. lekker gereden enzo en bijzonder aardige fransen zo na de winter in mei. Echt een aanrader.. tenminste.. als je wat frans kent en je niet als een hork gedraagd

Best veel politie doch ook die groetten vriendelijk en pás de problems!
Wel wat kleine probleempjes gehad maar allezz.. hoort bij een soort raodtrip nietwaar.. daarna weer gassen!

stevige regenbui en weg waren de vonkjes.. ff prutsen..

Op de camping bleek de demper los te hangen

wat zaag, scheur en slijpbezigheden door campingbaas en maat

en ja.. ik mocht zelf ook nog wat doen van ze..
wéér die bougiekappen onder eigenbouw werkplaats...

Normandie

Draai die plug nou eens goed vast man!

stevige regenbui en weg waren de vonkjes.. ff prutsen..

Op de camping bleek de demper los te hangen

wat zaag, scheur en slijpbezigheden door campingbaas en maat

en ja.. ik mocht zelf ook nog wat doen van ze..
wéér die bougiekappen onder eigenbouw werkplaats...

Normandie

Draai die plug nou eens goed vast man!
Laatst gewijzigd door JPi op za mei 12, 2007 8:36 am, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Rataplan Rat
Ahh ok kwistniedajjebooswerdDyrck schreef:Merci monseur, pour les compliments.....JPi schreef: en achter een nieuwe matzwarte SV650 aan te denderen valt niet mee![]()
Dat korte passen werk in de div. gebergten..pfoeii.. is werken op zo'n poidlourd (zware bak).![]()
(c'est une DL650 'Black Rhino' du reste)

ik mag ook weer aan de knutsel..: Wil ik Swamp pakken zit er een remhendel van mag-3 achter het scherm.. (tegen elkaar aan geparkeerd) Niet gezien natuurlijk door het vreugdevolle moment van én zon én tijd om te rijden, en bij het rechtzetten.. knép.. stuk uit het scherm..
Nu maar ff een (tijdelijk?) alu-bovenstuk erop zetten.. en ja.. de zon schijnt nog steeds..

Nu maar ff een (tijdelijk?) alu-bovenstuk erop zetten.. en ja.. de zon schijnt nog steeds..

Laatst gewijzigd door JPi op za jul 07, 2007 6:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
5mm en zekerweten dat je erop kan staan maar ze steunen dan ook op:MZ schreef:Hee Jpi, ff een vraagje.
Hoeveel mm dik zijn jouw traanplaten floorboards en is daar een beetje op te staan?
-dikwandige pijp van ca 25 mm dwars door het frame aan de achterzijde
-originele voetsteunen zonder het rubber
Anders ff deze kant opkomen?? Kan je het zelf zien.. koffie is bruin/zwart/??

Bakkie doen is natuurlijk altijd een goed idee.JPi schreef:5mm en zekerweten dat je erop kan staan maar ze steunen dan ook op:MZ schreef:Hee Jpi, ff een vraagje.
Hoeveel mm dik zijn jouw traanplaten floorboards en is daar een beetje op te staan?
-dikwandige pijp van ca 25 mm dwars door het frame aan de achterzijde
-originele voetsteunen zonder het rubber
Anders ff deze kant opkomen?? Kan je het zelf zien.. koffie is bruin/zwart/??
Ik kwam deze foto nog tegen op het oude forum, dus ik heb wel een aardig idee

Oeps, beetje groot

En hoe ben je aan die dikte gekomen? Voor de voorste steun wil ik inderdaad mijn steppies gebruiken, achter weet ik nog niet, moet ik nog eens goed naar kijken.
PS, heb jij nog problemen met de koeling van de cilinders gehad nadat je beenkappen hebt geplaats?