Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Het regent hier,en ik moet zo nog weg met Dirty herrie.
Eerst naar familie om even wat weg te brengen en dan nog naar een klus kijken voor na de vakantie.
Dan maar eens wat spullen in gaan pakken voor de zaterdagtref in Zoetermeer.Met wat muziek van de Heideroosjes en Peter Pan en zo op de achtergrond.
Wat moet je anders doen bij dit weer.
Gr Redman

Dan maar eens wat spullen in gaan pakken voor de zaterdagtref in Zoetermeer.Met wat muziek van de Heideroosjes en Peter Pan en zo op de achtergrond.

Wat moet je anders doen bij dit weer.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Sleurhut weer uitgepakt de afgelopen dagen.
Daarna begonnen met schuren en opnieuw lakken van salon en eettafel.
Vanmiddag ff speuren voor een camping ergens in limbabwe, volgende week ff een weekej met de kisd weg (23/20 jr)
greets stitch
Daarna begonnen met schuren en opnieuw lakken van salon en eettafel.
Vanmiddag ff speuren voor een camping ergens in limbabwe, volgende week ff een weekej met de kisd weg (23/20 jr)
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
Terug van ritje met Dirty,wat niet goed verliep.Hij begon op drie poten te lopen en soms zelfs twee.Ik denk dat er wat rottigheid aan de,of barsten in de bougiekabels zit en dat merk je pas als het regent
Maar weer thuisgekomen op drie poten en nu heb ik weer wat te doen.
WD 40 erop gespoten en onder een zeiltje gezet om hem te laten drogen.
Straks maar eens kijken of eea weer doet,en anders moet ik andere kabels aanleggen.
Heb ik wat te doen vanmiddag.
Ik heb gelukkig nog een donor staan.
Gr Redman

Maar weer thuisgekomen op drie poten en nu heb ik weer wat te doen.
WD 40 erop gespoten en onder een zeiltje gezet om hem te laten drogen.
Straks maar eens kijken of eea weer doet,en anders moet ik andere kabels aanleggen.
Heb ik wat te doen vanmiddag.
Ik heb gelukkig nog een donor staan.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
fasteddie schreef:Ja vandaag was het echt rustig.... veel internetten dus. Gelukkig kwam er wel een accoord van een grote klant voor een actie-tje. Wij moeten ook veel printen voor winkels en andere reclamebureau's, da's ook weer eens wat anders als de hele dag achter de apple zitten.
Maar na morgen heb ik vakantie. Lekkerrrrrrrrrrrrr.
uhm had ik maar niks gezegd, zit nu nog op het werk, 't was toch in ene toch nog wat drukker. Gelukkig nu VAKANTIE!
Groeten Eline-fasteddie.
-
- Rataplan Rat
Ja lui ik ga morgen ook op vakantie ..naar La France.
Wil ik vanmorgen nog ff de auto checken zie ik toevallig een olieplasje in de achtervelg liggen
...aaaarrrgghhh dus wat heb ik vandaag de halve dag gedaan??? juuust remcilinder vervangen
gelukkig kon ik nog eentje krijgen bij de enige automaterialenzaak die nog open was...pffff. "s avonds heeft Dingo een motor bij me opgehaald en daarna de spullen ingepakt...nog ff biertje pakken en dan slapen want morgen vroeg op pad. Dus tot over 2 weken,mzzzzlls,Rob.
Wil ik vanmorgen nog ff de auto checken zie ik toevallig een olieplasje in de achtervelg liggen

Fuel is what I burn!
wat ik gedaan heb vandaag nou ik wou dat ik op mijn nest was blijven liggen
denk gaat vandaag eens aan mijn boldorblok beginnen
was enige tijd geleden als mijn nokasketting vervangen en de kettingspanners ook
dus denk gaat vandaag ff verder
laat ik eerst het blok uit mijn klauwen glippen dus carterpan vrot en de slangen van de oliekoeler
oke kan gebeuren
dus verder maar met de nokassen die moesten nog ff goed gezet worden
valt er weer natuurlijk een boutje in het blok maar die heb ik er uit kunnen krijgen met een magneetpennetje
maar wat zie ik daar zitten
jawel een tyrip op mijn kettingspanner
nou hoe kom die daar nou weer geen idee maar hij zit er wel omheen gerypt
schelden natuurlijk maar ja ff tot tien tellen hielp niet echt maar goed
denk dat tyripie word wel vermozzeld door de tandwielen en ketting hoop ik
dus dan de kop der maar weer opschroeven
nou je raad het al
ik draai hem vast en ja hoor breek de bout af
motorblok dus zo de wagen ingeflikkerd en thuis in de garage geflikkerd in een hoekie gegooid
morgen zien we wel weer verder
nou zie je dus waarom ik dus vandaag beter op mijn nest had kunnen blijven liggen

was enige tijd geleden als mijn nokasketting vervangen en de kettingspanners ook
laat ik eerst het blok uit mijn klauwen glippen dus carterpan vrot en de slangen van de oliekoeler
oke kan gebeuren
valt er weer natuurlijk een boutje in het blok maar die heb ik er uit kunnen krijgen met een magneetpennetje
jawel een tyrip op mijn kettingspanner

nou je raad het al
motorblok dus zo de wagen ingeflikkerd en thuis in de garage geflikkerd in een hoekie gegooid
nou zie je dus waarom ik dus vandaag beter op mijn nest had kunnen blijven liggen
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
-
- Bezoek Rat
nou ik heb lekker op de duifjes gewacht, en mis net de prijsjes in de wedstrijd, daarna ff lekker wezen raggen op de motert van fast-Eddie
en vanavond lekker naar de BBQ
geweest van de duiven vereniging
oJaaaaaa morgen gaan we op vakantie, eerst maar ff naar Meldersoo (camping de toerstop) en daarna zien we wel weer, dusz voor dringende zaken bel mie on my mobiele foon

en vanavond lekker naar de BBQ

oJaaaaaa morgen gaan we op vakantie, eerst maar ff naar Meldersoo (camping de toerstop) en daarna zien we wel weer, dusz voor dringende zaken bel mie on my mobiele foon

gespannfahrer
-
- Bezoek Rat
heb joe wel de tci-unit ontvangen volgens de monteur moest ie op deze goed lopen .............. laat mie ff weten of ie inderdaad daar goed oploopt zoniet gaat ik ff tereugelvis schreef:wat ik gedaan heb vandaag nou ik wou dat ik op mijn nest was blijven liggen![]()
oke kan gebeuren
jawel een tyrip op mijn kettingspanner![]()
![]()
![]()
nou je raad het al

gespannfahrer
-
- Bezoek Rat
Goede reis en gaat joe eerst nog ff naar de toerstop of gaat joe gelijk deur naar France ?2strokerob schreef:Ja lui ik ga morgen ook op vakantie ..naar La France.
Wil ik vanmorgen nog ff de auto checken zie ik toevallig een olieplasje in de achtervelg liggen...aaaarrrgghhh dus wat heb ik vandaag de halve dag gedaan??? juuust remcilinder vervangen
gelukkig kon ik nog eentje krijgen bij de enige automaterialenzaak die nog open was...pffff. "s avonds heeft Dingo een motor bij me opgehaald en daarna de spullen ingepakt...nog ff biertje pakken en dan slapen want morgen vroeg op pad. Dus tot over 2 weken,mzzzzlls,Rob.
gespannfahrer