Bikes in de bladen: post hier interessante artikelen :D

Nieuws, aankondigingen en andere berichten

Moderators: Goos, Woody, Teevee

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » za mar 24, 2007 7:15 pm

Het artikel in de Bigtwin heb ik gelezen. Leuk dat je over "niet-Harley's" schrijft. Verder is de Bigtwin een leuk blad, maar af en toe iets anders dan die Harley's, vind ik toch ook aangenaam.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » za mar 24, 2007 7:19 pm

rADt schreef:Het artikel in de Bigtwin heb ik gelezen. Leuk dat je over "niet-Harley's" schrijft. Verder is de Bigtwin een leuk blad, maar af en toe iets anders dan die Harley's, vind ik toch ook aangenaam.
Hou de Bigtwin de komende maanden dan maar in de gaten :wink:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » za mar 24, 2007 7:33 pm

Elke maand een artikel? Gefeliciteerd.

Ik begrijp dat je hard op zoek bent naar een geschikte Moto Guzzi voor een artikel.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » zo mar 25, 2007 10:48 am

rADt schreef:Elke maand een artikel? Gefeliciteerd.

Ik begrijp dat je hard op zoek bent naar een geschikte Moto Guzzi voor een artikel.
Maar vind maar 's een interessante Moto Guzzi :cry: Dat is erg zeldzaam. Zie bijna nooit Guzzi's in hardtailframes o.i.d. :cry: :cry:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » zo mar 25, 2007 12:35 pm

Jawel. Marc Dumenshil uit Zeeuws Vlaanderen heeft een Guzzi chopper volledig zelf gebouwd, springer voorvork, en volgens mij inderdaad een hardtail. Hij staat ook bekend om zijn zelfbouw caferacers.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » zo mar 25, 2007 12:37 pm

rADt schreef:Jawel. Marc Dumenshil uit Zeeuws Vlaanderen heeft een Guzzi chopper volledig zelf gebouwd, springer voorvork, en volgens mij inderdaad een hardtail. Hij staat ook bekend om zijn zelfbouw caferacers.
Klinkt interessant. Heb je een foto?

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » zo mar 25, 2007 12:45 pm

Ik heb geen foto van zijn motor. Als je wilt, kan je wel contact met hem zelf opnemen. Ik denk dat hij er wel een aantal heeft.

Marc is in de Guzzi-wereld een bekende bouwer. Hij heeft een machtige werkruimte, veel groot apparatuur, en mooie motoren. Alleen heeft er iets te veel. Hij is begonnen met caferacers, maar heeft ook een zeer nette chopper gebouwd. De meeste van zijn motoren zijn wel eens uitgeroepen tot "mooiste Guzzi" op het jaarlijkse Guzzi-treffen.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » zo mar 25, 2007 1:36 pm

Kan ook niks op google vinden over zijn Guzzi chopper...
mmm, als je 'm ooit 's tegenkomen kan je dan om een foto vragen? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Heb wel 's een Guzzi chopper gezien van een jongen die wel 's op treffentjes kwam. Was geen echte hardtail maar wel met een strut op de achterbrug. Best een leuk ding maar niet echt reportage-waardig. Net zoiets als BMW choppers, vind maar 's een mooi exemplaar :( Het zijn zulke mooie blokken, BMW's en Guzzi's, maar de eigenaren zijn over het algemeen niet choppersleuteraars (vaker het type ouwe lullen, en nu ga ik reacties krijgen van MadP :twisted: )

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door Redpigeon » zo mar 25, 2007 1:55 pm

floris schreef:Kan ook niks op google vinden over zijn Guzzi chopper...
mmm, als je 'm ooit 's tegenkomen kan je dan om een foto vragen? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Heb wel 's een Guzzi chopper gezien van een jongen die wel 's op treffentjes kwam. Was geen echte hardtail maar wel met een strut op de achterbrug. Best een leuk ding maar niet echt reportage-waardig. Net zoiets als BMW choppers, vind maar 's een mooi exemplaar :( Het zijn zulke mooie blokken, BMW's en Guzzi's, maar de eigenaren zijn over het algemeen niet choppersleuteraars (vaker het type ouwe lullen, en nu ga ik reacties krijgen van MadP :twisted: )
Pas op he mien jong ik ben nog geen 40
gespannfahrer

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » zo mar 25, 2007 7:11 pm

floris schreef:Kan ook niks op google vinden over zijn Guzzi chopper...

Ik heb hem een mailtje gestuurd.
Radt, Ratter, Ratst.

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » ma mar 26, 2007 6:31 pm

floris schreef:
rADt schreef:Jawel. Marc Dumenshil uit Zeeuws Vlaanderen heeft een Guzzi chopper volledig zelf gebouwd, springer voorvork, en volgens mij inderdaad een hardtail. Hij staat ook bekend om zijn zelfbouw caferacers.
Als jij je e-mail-adres voor mij hebt, dan heb ik de foto's voor jou.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » ma mar 26, 2007 7:24 pm

rADt schreef:
floris schreef:
Ben benieuwd! florisvelthuis@hotmail.com :wink:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » di mar 27, 2007 7:46 am

floris schreef:
rADt schreef:
floris schreef: Klinkt interessant. Heb je een foto?
Twee foto's verstuurd.

En, kan je op basis van een Guzzi-blok een goede chopper bouwen? Of vallen de foto's tegen?
Laat het wel even weten.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » di mar 27, 2007 5:35 pm

rADt schreef:
floris schreef:
rADt schreef: Als jij je e-mail-adres voor mij hebt, dan heb ik de foto's voor jou.
Twee foto's verstuurd.

En, kan je op basis van een Guzzi-blok een goede chopper bouwen? Of vallen de foto's tegen?
Laat het wel even weten.
Gaaf ding hoor! Ik ben zelf fan van dit soort projecten!
Nu de redactie van BT of BSH nog overtuigen :wink: Ik heb jullie een mailtje gestuurd.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door floris » za apr 28, 2007 3:45 pm

De Diesel van Sander staat nu ook in de Bigtwin :twisted: :twisted: :twisted:

Plaats reactie