Bikes in de bladen: post hier interessante artikelen :D
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb geen foto van zijn motor. Als je wilt, kan je wel contact met hem zelf opnemen. Ik denk dat hij er wel een aantal heeft.
Marc is in de Guzzi-wereld een bekende bouwer. Hij heeft een machtige werkruimte, veel groot apparatuur, en mooie motoren. Alleen heeft er iets te veel. Hij is begonnen met caferacers, maar heeft ook een zeer nette chopper gebouwd. De meeste van zijn motoren zijn wel eens uitgeroepen tot "mooiste Guzzi" op het jaarlijkse Guzzi-treffen.
Marc is in de Guzzi-wereld een bekende bouwer. Hij heeft een machtige werkruimte, veel groot apparatuur, en mooie motoren. Alleen heeft er iets te veel. Hij is begonnen met caferacers, maar heeft ook een zeer nette chopper gebouwd. De meeste van zijn motoren zijn wel eens uitgeroepen tot "mooiste Guzzi" op het jaarlijkse Guzzi-treffen.
Radt, Ratter, Ratst.
Kan ook niks op google vinden over zijn Guzzi chopper...
mmm, als je 'm ooit 's tegenkomen kan je dan om een foto vragen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Heb wel 's een Guzzi chopper gezien van een jongen die wel 's op treffentjes kwam. Was geen echte hardtail maar wel met een strut op de achterbrug. Best een leuk ding maar niet echt reportage-waardig. Net zoiets als BMW choppers, vind maar 's een mooi exemplaar
Het zijn zulke mooie blokken, BMW's en Guzzi's, maar de eigenaren zijn over het algemeen niet choppersleuteraars (vaker het type ouwe lullen, en nu ga ik reacties krijgen van MadP
)
mmm, als je 'm ooit 's tegenkomen kan je dan om een foto vragen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Heb wel 's een Guzzi chopper gezien van een jongen die wel 's op treffentjes kwam. Was geen echte hardtail maar wel met een strut op de achterbrug. Best een leuk ding maar niet echt reportage-waardig. Net zoiets als BMW choppers, vind maar 's een mooi exemplaar

-
- Bezoek Rat
Pas op he mien jong ik ben nog geen 40floris schreef:Kan ook niks op google vinden over zijn Guzzi chopper...
Heb wel 's een Guzzi chopper gezien van een jongen die wel 's op treffentjes kwam. Was geen echte hardtail maar wel met een strut op de achterbrug. Best een leuk ding maar niet echt reportage-waardig. Net zoiets als BMW choppers, vind maar 's een mooi exemplaarHet zijn zulke mooie blokken, BMW's en Guzzi's, maar de eigenaren zijn over het algemeen niet choppersleuteraars (vaker het type ouwe lullen, en nu ga ik reacties krijgen van MadP
)
gespannfahrer
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb hem een mailtje gestuurd.floris schreef:Kan ook niks op google vinden over zijn Guzzi chopper...
Heb wel 's een Guzzi chopper gezien van een jongen die wel 's op treffentjes kwam. Was geen echte hardtail maar wel met een strut op de achterbrug. Best een leuk ding maar niet echt reportage-waardig. Net zoiets als BMW choppers, vind maar 's een mooi exemplaarHet zijn zulke mooie blokken, BMW's en Guzzi's, maar de eigenaren zijn over het algemeen niet choppersleuteraars (vaker het type ouwe lullen, en nu ga ik reacties krijgen van MadP
)
Radt, Ratter, Ratst.
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Als jij je e-mail-adres voor mij hebt, dan heb ik de foto's voor jou.floris schreef:Klinkt interessant. Heb je een foto?rADt schreef:Jawel. Marc Dumenshil uit Zeeuws Vlaanderen heeft een Guzzi chopper volledig zelf gebouwd, springer voorvork, en volgens mij inderdaad een hardtail. Hij staat ook bekend om zijn zelfbouw caferacers.
Radt, Ratter, Ratst.
Ben benieuwd! florisvelthuis@hotmail.comrADt schreef:Als jij je e-mail-adres voor mij hebt, dan heb ik de foto's voor jou.floris schreef:Klinkt interessant. Heb je een foto?rADt schreef:Jawel. Marc Dumenshil uit Zeeuws Vlaanderen heeft een Guzzi chopper volledig zelf gebouwd, springer voorvork, en volgens mij inderdaad een hardtail. Hij staat ook bekend om zijn zelfbouw caferacers.

-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Twee foto's verstuurd.floris schreef:Ben benieuwd! florisvelthuis@hotmail.comrADt schreef:Als jij je e-mail-adres voor mij hebt, dan heb ik de foto's voor jou.floris schreef: Klinkt interessant. Heb je een foto?
En, kan je op basis van een Guzzi-blok een goede chopper bouwen? Of vallen de foto's tegen?
Laat het wel even weten.
Radt, Ratter, Ratst.
Gaaf ding hoor! Ik ben zelf fan van dit soort projecten!rADt schreef:Twee foto's verstuurd.floris schreef:Ben benieuwd! florisvelthuis@hotmail.comrADt schreef: Als jij je e-mail-adres voor mij hebt, dan heb ik de foto's voor jou.
En, kan je op basis van een Guzzi-blok een goede chopper bouwen? Of vallen de foto's tegen?
Laat het wel even weten.
Nu de redactie van BT of BSH nog overtuigen