Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
van wie is dat liedje ook alweer "als de rook om je hoofd is verdwenen" had ik vrijdagavond last van... reed savonds met de cx naar huis. lekker met die breete stralers erop, zie je tenminste in de donkerte wat (en ik word gezien) maar bij thuiskomst op de oprit stuurde ik helamaal naar links en gingen ze uit? stuur recht = aan, schuin naar links = uit en rook van onder de tank... eh... niet goed.
daar kijk ik morge wel naar, dus de schuur in geduwd, 100 x gaat dat goed en toen dus niet. verloor evenwicht, stapte opzij maar daar lag de doppenset. motor plat gelegd in de schuur, met stuur naar links. gevolg; heel veel rook... terug rechtop, schuur helemaal grijs van de rook.
volgende dag gekeken; kabel onder tank van breete stralertjes helemaal weggesmolten?? nou ja, gister nieuwe kabels erop gezet en nieuwe zekering (zekering houder was ook kapot)
dus nu is alles kapot aan het gaan, wacht af wanneer het zijspan gaat? dan heb ik alle voertuigen gehad...
daar kijk ik morge wel naar, dus de schuur in geduwd, 100 x gaat dat goed en toen dus niet. verloor evenwicht, stapte opzij maar daar lag de doppenset. motor plat gelegd in de schuur, met stuur naar links. gevolg; heel veel rook... terug rechtop, schuur helemaal grijs van de rook.
volgende dag gekeken; kabel onder tank van breete stralertjes helemaal weggesmolten?? nou ja, gister nieuwe kabels erop gezet en nieuwe zekering (zekering houder was ook kapot)
dus nu is alles kapot aan het gaan, wacht af wanneer het zijspan gaat? dan heb ik alle voertuigen gehad...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
Zolang het alleen de kabel van je breedstralers is mag je niet klagenbeinhart schreef:van wie is dat liedje ook alweer "als de rook om je hoofd is verdwenen" had ik vrijdagavond last van... reed savonds met de cx naar huis. lekker met die breete stralers erop, zie je tenminste in de donkerte wat (en ik word gezien) maar bij thuiskomst op de oprit stuurde ik helamaal naar links en gingen ze uit? stuur recht = aan, schuin naar links = uit en rook van onder de tank... eh... niet goed.

Boudewijn de Groot trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=va5shMxJLxg
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
-
- Bezoek Rat
[quote="Dyrck"][quote="Redpigeon"]het was vandaag de laatste vlucht,
dus de uitgeselecteerde exemplaren zijn nu verwijderd van het hok
[/quote]
BBQ ?[/quote]
Nope,
ik breng ze naar iemand die roofvogels kweekt,
de duifjes worden geslacht,
en zonder vleugels,staart,poten en kop worden de kale rompjes ingevroren,
zodat er geen werkende chemicalen meer zijn.
de roofvogels krijgen 1 a 2 keer per week een ontdooide duiven rompje,
( eigenlijk hetzelfde vlees als kipfilet )
dus de uitgeselecteerde exemplaren zijn nu verwijderd van het hok

BBQ ?[/quote]
Nope,
ik breng ze naar iemand die roofvogels kweekt,
de duifjes worden geslacht,
en zonder vleugels,staart,poten en kop worden de kale rompjes ingevroren,
zodat er geen werkende chemicalen meer zijn.
de roofvogels krijgen 1 a 2 keer per week een ontdooide duiven rompje,
( eigenlijk hetzelfde vlees als kipfilet )
gespannfahrer