Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Gisteravond op de tv: mensen gezocht die een rat willen adopteren.
Kijk op: http://www.herorat.org/
De ratten worden getraind om landmijnen op te sporen in Afrika en TBC te ruiken bij mensen. Die zijn dan letterlijk 'van de ratten besnuffeld'.
Lijkt me een goed plan om deze NGO te ondersteunen, als ratbikers.
Kijk op: http://www.herorat.org/
De ratten worden getraind om landmijnen op te sporen in Afrika en TBC te ruiken bij mensen. Die zijn dan letterlijk 'van de ratten besnuffeld'.

Lijkt me een goed plan om deze NGO te ondersteunen, als ratbikers.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Tja... hoe'k zal ik ut zeggen...aan de ene kant teleurstellend, aan de andere kant komt er schot in...mania schreef:@woody, hoest gegaan vandaag
Het CBR stelt zich op het standpunt dat mjn flauwvallen een niet geheel externe oorzaak heeft. Dit wordt geschreven door een arts van het CBR die mij niet heeft onderzocht.
De destijds herkeurende neuroloog gaat hierin mee, terwijl deze, nadat hij mij heeft onderzocht, daarvan niets heeft gemeld.
Indien ik dan afwacht wat het nieuwe besluit van het CBR zal worden (wat vrijwel zeker inhoudt dat zij in beroep gaan bij de Raad van State), dan gaan er weer 6 weken overheen voordat ik bericht krijg van de RvS waarna er weer correspondentie gevoerd gaat worden en er t.z.t een zittingsdatum vastgesteld gaat worden.
Daar gaan maanden overheen.
Alternatief is dat ik mijn beroep intrek, waarna ik van het CBR bericht krijg voor een keuring, waarna ik binnen 4 weken mijn rijbewijs terugkrijg (mits ik niet flauwval bij de keurende neuroloog).
Omdat mijn rijbewijs toch wel erg graag terug wil krijgen, heb ik mijn beroep ingetrokken.
Ik heb geen zin om in deze zaak, zonder ondersteuning van de rechtsbijstandverzekering, nog meer tijd en energie in te steken en al die tijd geen motor te kunnen rijden.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!