Tja, rib uit m'n lijf, maar hij moet ook wel jaaaaaaaaaaaaaaaaaren meegaanRat schreef:wow mooi ding man
Wat heb je zoal gedaan vandaag?
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Re: Amsterdam
T is gelukt! En het was een waaaaanzinnig optreden van de heren en dame van Gogol Bordello! (support act was nie veul)Suzuki schreef:Voodoo kom jij amsterdam dan nog wel in na wat er zaterdagavond heeft plaats gevonden en is afgekondigd door onze burgervader.
Groet, Suzuki
P.S. en mocht het lukken , fijn verblijf.
Stop making sense
'Even' bezig geweest met de opzet voor een flyer voor DHR 2012....dat lijkt zo gepiept totdat je een PDF bestand naar JPG wil gaan overzetten....uiteindelijk gelukkig freeware gevonden die dat vrij eenvoudig doet.
Blijkt m'n OpenOffice verdwenen..ook altijd leuk dus de laatste versie opgehaald. Deze keer in het NL, scheelt weer.
Nu boodschappen doen voor het avondeten. Morgen knutselen....hoop ik....
En toch maar effe de peecee opschonen voor spyware en andere rotzooi, dan defragmenteren.
Nu eens effe bedenken wat we gaan eten vanavond.....
Blijkt m'n OpenOffice verdwenen..ook altijd leuk dus de laatste versie opgehaald. Deze keer in het NL, scheelt weer.
Nu boodschappen doen voor het avondeten. Morgen knutselen....hoop ik....
En toch maar effe de peecee opschonen voor spyware en andere rotzooi, dan defragmenteren.
Nu eens effe bedenken wat we gaan eten vanavond.....
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Heb ik via motorpartsonline.nl een kuipdeel besteld.....en betaald....krijg ik bericht terug dat het onderdeel niet meer leverbaar is! Lekker dan!
Dus mailtje terug met bankgegevens waar ze de 110 eur naar kunnen terugstorten....gedoe!
Vervolgens via mega-moto.nl hetzelfde kuipdeel kunnen bestellen....alleen nu zonderknipperlicht...dat komt nog even apart en kost 20 terreuro.
Hopelijk eind van de week binnen, eerst nog even de mail afwachten hoe ik kan betalen, want ze doen niet aan Ideal...
Vandaag wezen winkelen bij de Landmarkt in A'dam-Schellingwoude http://www.landmarkt.nl/. Veel spul van biologische boeren, bio-vlees enzo. En tegen aantrekkelijke prijzen.
Dus mailtje terug met bankgegevens waar ze de 110 eur naar kunnen terugstorten....gedoe!

Vervolgens via mega-moto.nl hetzelfde kuipdeel kunnen bestellen....alleen nu zonderknipperlicht...dat komt nog even apart en kost 20 terreuro.
Hopelijk eind van de week binnen, eerst nog even de mail afwachten hoe ik kan betalen, want ze doen niet aan Ideal...
Vandaag wezen winkelen bij de Landmarkt in A'dam-Schellingwoude http://www.landmarkt.nl/. Veel spul van biologische boeren, bio-vlees enzo. En tegen aantrekkelijke prijzen.
-
- Rataplan Rat
Zo luitjes we zijn weer heelhuids terug uit la France. De motoren hebben het allemaal prima gedaan. Veel campings bezocht en ook de motorcampings Route99,Camping Moto Crest en la Mouche..wilden laatste vakantieavond afsluiten in Baton Rouge in de Ardennen maar deze was dicht dus dan maar gewoon campinkje..
Bij Route 99 ook een plaatselijk motortreffen bezocht..dit was boven verwachting best wel een grote happening op een giga terrein met vele standjes en optredens...vooral veel chroom en trikes..mijn Ratscot trok veel bekijks..ze zijn niet veel op matzwart gebied gewend dus was echt hilarisch alle reacties..ook omdat ze de Nederlandse kentekens zagen en dat Marian gewoon ff op een 250je kwam..
Heerlijk weer gehad en pas laatste 2 dagen regen dus mag niet klagen
Gister kreeg ik het forum niet echt lekker draaiend..ging steeds terug naar 24 juli en alle laatste reacties waren ook verdwenen..raar dus en ga maar eens kijken of dat ook op andere pc's zo is..
Vleer en Redman beterschap...was in Frankrijk ook gestoken door diverse prikkebeesten..krijg alleen daar dikke platte bulten of andere rare eigenschappen die ik in NL niet heb, heb nu nog een slaperig gevoel in gedeelte pink en onderkant handpalm na gestoken te zijn in elleboog
Maar goed nu nog laatste dagje vrij dus ff genieten
MZlllss,Rob.
Bij Route 99 ook een plaatselijk motortreffen bezocht..dit was boven verwachting best wel een grote happening op een giga terrein met vele standjes en optredens...vooral veel chroom en trikes..mijn Ratscot trok veel bekijks..ze zijn niet veel op matzwart gebied gewend dus was echt hilarisch alle reacties..ook omdat ze de Nederlandse kentekens zagen en dat Marian gewoon ff op een 250je kwam..

Heerlijk weer gehad en pas laatste 2 dagen regen dus mag niet klagen

Gister kreeg ik het forum niet echt lekker draaiend..ging steeds terug naar 24 juli en alle laatste reacties waren ook verdwenen..raar dus en ga maar eens kijken of dat ook op andere pc's zo is..
Vleer en Redman beterschap...was in Frankrijk ook gestoken door diverse prikkebeesten..krijg alleen daar dikke platte bulten of andere rare eigenschappen die ik in NL niet heb, heb nu nog een slaperig gevoel in gedeelte pink en onderkant handpalm na gestoken te zijn in elleboog

Maar goed nu nog laatste dagje vrij dus ff genieten

MZlllss,Rob.
Fuel is what I burn!
Vanmiddag met de Kawa GT550 bezig geweest. Oliekoeler vervangen (oude lekte olie), bagagerekkie zwart satijn gespoten, van de te plaatsen benzinetank het slot verkracht met een schroevendraaier en hamer. Slot werkt nu prima, kan met schroevendraaier geopend worden.
Helaas moeten vaststellen dat het slot in het kanteldeksel vast is gestanst....en dus kunnen de sloten niet uitgewisseld worden...
Oja, remblokken van anti-piep-pasta voorzien, achterspatbord vervangen (oude is wel erg roestig) en het frame hier en daar in hetzelfde satijn-zwart bijgespoten.
Gaat er nog knap uitzien! Morgen verder (remvloeistof, olie, tank plaatsen, voorspatbord repareren) dan kan-ie zaterdag of anders zondag in de verkoop.... als-ie weg is hebben nog 'maar' 5 motoren...
Helaas moeten vaststellen dat het slot in het kanteldeksel vast is gestanst....en dus kunnen de sloten niet uitgewisseld worden...
Oja, remblokken van anti-piep-pasta voorzien, achterspatbord vervangen (oude is wel erg roestig) en het frame hier en daar in hetzelfde satijn-zwart bijgespoten.
Gaat er nog knap uitzien! Morgen verder (remvloeistof, olie, tank plaatsen, voorspatbord repareren) dan kan-ie zaterdag of anders zondag in de verkoop.... als-ie weg is hebben nog 'maar' 5 motoren...