RATANA
Moderators: Goos, Woody, Teevee
In ieder geval tijdens het motorrijden. Dan blijft de rug goed rechtDyrck schreef:Probeeer een een tijdje de hele dag met een niergordel te lopen (gewoon onder je trui/shirt, zietniemand), dat ondersteunt je rugspieren.Redpigeon schreef: Rug is ook nog niet helemaal 100%, kan het goed voelen als ik even heb gereden
Heeft mij een tijd terug goed geholpen bij rugpijn.

Dan moet ik je Swamp maar ff lenen: last van de rug?? Stukkie gaan rijden op Swamp..echt waar! Door die rugsteun, zadel en breed stuur zit je er ontspannen maar toch recht op.. en dan kan je zo weer..
de mariachi dansen dus, inderdaad!
Ik weet dat je daar dol op bent dus..kom maar halen (uhh na 13 mei dan he..lol)

En daarna een rondje op de GS hardtailJPi schreef:Dan moet ik je Swamp maar ff lenen: last van de rug?? Stukkie gaan rijden op Swamp..echt waar! Door die rugsteun, zadel en breed stuur zit je er ontspannen maar toch recht op.. en dan kan je zo weer..de mariachi dansen dus, inderdaad!
en je rug is weer als vanouds

De GS is ook een kilometervretert met hooliganpotentie! Ben afgelopen en komende weekenden veel op pad op de GS. Mooi Nederland doorcrossen op de hardtail chopJPi schreef:Comfort is voor sissies natuuuuurrrlijk..![]()
Afzien moeten we..maar of dat ook op de motor moetdenkut wel maar niet op die manier (voor mij)..
Keb liever op een andere manier het snot voor m'n ogen gereden..komende weken dus ghegheghe vroemvroem

-
- Bezoek Rat
Zo, vandaag weer even nuttig bezig geweest, nieuwe accu geplaatst en nieuwe bougies,
en dat laatste scheelt enorm, hij pakt al beter op, al wi ik even kijken of ik deze week aan de juiste sproeiers kan komen, dan loopt ie helemaal super.
De rug voel ik ook behoorlijk
maar dat komt ook door de dakpannen van/voor het duivenhok, dus nu maar even rustig aan.
en dat laatste scheelt enorm, hij pakt al beter op, al wi ik even kijken of ik deze week aan de juiste sproeiers kan komen, dan loopt ie helemaal super.
De rug voel ik ook behoorlijk

gespannfahrer
Redpigeon schreef:floris schreef:hoe hard had je op het dijkje gereden![]()
![]()
eeeeeeeuuuuuuuuhhhhhhhhhh =/- 180 km/h (op het klokkie dan)
oooooooooohhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa!

zo hard mag je helemaal niet van mij!
weet je zeker dat je niet gewoon 80 reed, en je mag daar maar 60 hoor!
FOEI

Groeten Eline-fasteddie.
Hehe zeker grootspraak van MadPfasteddie schreef:Redpigeon schreef:floris schreef:hoe hard had je op het dijkje gereden![]()
![]()
oooooooooohhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
FOEI
Die 16 kleppert-fiets van 'm loopt niet eens harder dan 60

-
- Bezoek Rat
zullen we het een keer uuttestenfloris schreef:Hehe zeker grootspraak van MadPfasteddie schreef:Redpigeon schreef:
oooooooooohhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
FOEI
Die 16 kleppert-fiets van 'm loopt niet eens harder dan 60![]()

gespannfahrer