Wat heb je zoal gedaan vandaag? - deel 2 -
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Goed bezig dus! Hier gaat het ietsje langzamer met het geknutsel... online tv kijken naar Under the Dome, Braking Bad en The Walking Dead vreet tijd.
Enfin, ondertussen een mailtje gestuurd voor een baantje in Amstelveen en ga a.s. maandag op gesprek.
Lekker part-time dus tijd over voor de belangrijke zaken zoals dit gedoe.
En kwam toevallig nog wat Rataplan-dingen tegen die ik zaterdag aan het bestuur overhandig.
Tot dan dan!
Enfin, ondertussen een mailtje gestuurd voor een baantje in Amstelveen en ga a.s. maandag op gesprek.

Lekker part-time dus tijd over voor de belangrijke zaken zoals dit gedoe.
En kwam toevallig nog wat Rataplan-dingen tegen die ik zaterdag aan het bestuur overhandig.

Tot dan dan!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- beinhart
- Bezoek Rat
- Contacteer:
vandaag een toertocht gehad, blijven eten bij kennissen in linschoten. s'avonds de snelweg op naar utrecht en motor had geen puf meer, wilde niet harder dan 90/95. 1e tankstation eraf, olie in het luchtfilter
dus anwb bellen, na een kwartier; sorry alle medewerkers zijn bezet, heb ik maar opgehangen...
kennis uit linschoten gebeld; kom jij chantal ophalen? dan kan ik op haar motor naar huis om de auto met aanhanger te halen om de boel weer op te halen. nu dus weer thuis (bijna kwart voor 3)

kennis uit linschoten gebeld; kom jij chantal ophalen? dan kan ik op haar motor naar huis om de auto met aanhanger te halen om de boel weer op te halen. nu dus weer thuis (bijna kwart voor 3)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
rotzooi? ik prefereer het woord accessoires...
Nou niet vandaag maar wel recent.
Ben ik zo onverstandig geweest om een pop-up blokkeer programmaatje te installeren.
En dat werkt...niet normaal meer! Krijg je bij ImageShack normaal die vervelende advertenties voor spelletjes, nou die zijn verdwenen.
En dat geldt ook voor YouTube en watchseries.to, geen gedoe met pop-ups die extra verbindingen maken.
Ja ik weet, klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar heb proefondervindelijk mogen vaststellen dat het echt werkt.
https://adblockplus.org/nl/firefox
Ook voor andere browsers.
Ik zeg: zoek het lekker zelluf uit want 'wij' van Adblock wassen witter dan wit.
Ben ik zo onverstandig geweest om een pop-up blokkeer programmaatje te installeren.

En dat werkt...niet normaal meer! Krijg je bij ImageShack normaal die vervelende advertenties voor spelletjes, nou die zijn verdwenen.

En dat geldt ook voor YouTube en watchseries.to, geen gedoe met pop-ups die extra verbindingen maken.
Ja ik weet, klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar heb proefondervindelijk mogen vaststellen dat het echt werkt.

https://adblockplus.org/nl/firefox
Ook voor andere browsers.
Ik zeg: zoek het lekker zelluf uit want 'wij' van Adblock wassen witter dan wit.

Het is vandaag te mooi weer om binnen te blijven. Dus rijden met dat spul!
De CB750 had er ook zin in, ze startte zonder aarzeling.
Wel eerst even langs het werkhok om de ketting te smeren en de olie (daar verdween een liter in) te peilen en daarna via Middelie, Warder, Oosthuizen, Etersheim, Schardam, Grosthuizen en Oudendijk wat Beemster polderdijkjes bereden en op huis aan.
Kwam onderweg nog wat pensionado's op choppers tegemoet.
Wel eerst even langs het werkhok om de ketting te smeren en de olie (daar verdween een liter in) te peilen en daarna via Middelie, Warder, Oosthuizen, Etersheim, Schardam, Grosthuizen en Oudendijk wat Beemster polderdijkjes bereden en op huis aan.
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Vandaag gewoon moeten werkenWoody schreef:Het is vandaag te mooi weer om binnen te blijven. Dus rijden met dat spul!

Blinkend gepoetste harley-kloon, berijder in onberispelijk zwart fashionable motorpak, passagiere in matching/contrasterend onberispelijk WIT fashionable motorpak achterop. Rotonde met grote moeite nemen (vind je het gek, als je zooooooooooooooooo langzaam en voorzichtig rijdt dat je bijna omvalt)
Zodra het ook maar een beetje kon maar voorbij geblazen.

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
winterslaap? wasdaosok schreef:Donderdag de "BlekBaik 3" naar m'n werk gereden, troep afgespoeld, en in een warm en droog hok neergezet voor de winter. Elke week effe 5 minuten laten lopen en weer verder met de winterslaap....
Izzut al Maart 2014???
OSOK

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
Zaterdag de motor van Carla op stal gezet. Dat lijkt simpel maar helaas was starten een probleem. Na startkabels van de auto naar de motor kwam er na een kwartier pas leven in.
Gelukkig liep ze toen wel weer mooi. Vervolgens nog even een ritje door de Beemster (af en toe zon!) om de accu weer op te laden en vervolgens de garage in.
Daar de CBR van Carla aan stroom-infuus gezet met startkabels aan de CB450.
Zes maanden niet gelopen dus altijd spannend maar na nog geen twee minuten kwam ze aarzelend tot leven.
De uitlaat is nog steeds lek, na ruim een half uurtje stationair draaien op 2.000 tpm uitgezet en de controlelampjes gaven weer goed licht.
Deze week maar eens serieus werk maken van monteren, aanpassen en repareren. Nu heb ik nog tijd...
Gelukkig liep ze toen wel weer mooi. Vervolgens nog even een ritje door de Beemster (af en toe zon!) om de accu weer op te laden en vervolgens de garage in.
Daar de CBR van Carla aan stroom-infuus gezet met startkabels aan de CB450.
Zes maanden niet gelopen dus altijd spannend maar na nog geen twee minuten kwam ze aarzelend tot leven.
De uitlaat is nog steeds lek, na ruim een half uurtje stationair draaien op 2.000 tpm uitgezet en de controlelampjes gaven weer goed licht.
Deze week maar eens serieus werk maken van monteren, aanpassen en repareren. Nu heb ik nog tijd...