Pagina 1 van 1
ik snap er weer niets van !!!!!!!!!!!
Geplaatst: wo jan 14, 2009 11:45 pm
door de wiets
vrienden kunnen jullie raad geven
als ik bij een snelheid van 90 gas open draai
slaat hij terug ,het lijkt of hij verzuipt
geef als je wil aub raad
mijn dank is groot
mazzel : de wiets

Geplaatst: do jan 15, 2009 6:52 am
door redman
Heb je contactpunten ? dan eerst die nakijken.Willen nog wel eens verspringen.Of de vervroeger die blijft hangen.
Waar de Suzuki ook last van kan hebben is dat de benzinekraan niet meer optimaal werkt en boven een bepaalde snelheid de benzine niet snel genoeg meer kan aanvoeren.Had ik ook bij de 850 die ik even gehad heb.
Gr Redman
Geplaatst: do jan 15, 2009 8:39 am
door Dyrck
Bij de XS100 had ik mook zo iets en bleek dat er een vacuumslang van een benzinekraan was losgeschoten.
Mischien is de slang bij jou poreus of lek.
Geplaatst: do jan 15, 2009 1:09 pm
door Woody
Misschien is je luchtfilter erg vervuild?
Geplaatst: do jan 15, 2009 1:26 pm
door stitch
he wiets
kijk s ff ofe er misschien geen water in je vlotterkamers zit
greets stitch
Geplaatst: do jan 15, 2009 1:47 pm
door rADt
Wiets moet wel heel veel bekijken. Wiets heeft het druk vanavond.
Geplaatst: do jan 15, 2009 8:18 pm
door de wiets
wiets krijgt het echt druk !!!!!!!
ik wil naar de wintertreffen , ik heb mijn cab er nu af
open gemaakt en schoon gemaakt
sproeiers vol gespugt , onee met de mond door geblazen
ik moet de boel nog er op zetten ,maar heb het ook druk met andere dingen
heb een andere benz filter , en ga de opstelling veranderen
hoop dat het beter door loopt
ik heb nog een vraagie !!!!!!!! ja nog 1
ik heb van die k&n filters , kan ik die met warm water schoon maken
helpt dat
ik hoor het wel !!!
tot nu toe bedankt voor al jullie tips
mazzel : de wiets
Geplaatst: do jan 15, 2009 8:20 pm
door JPi
Als het echte K&N filters (katoen) zijn kan het in een sopje, uitspoelen, drogen en inspuiten met die rode olie/impregneermiddel van hun.
Geplaatst: vr jan 16, 2009 1:22 pm
door Woody
Of naar je verkoper gaan, als het goed is kan die ze ook voor je schoonmaken. Heb je weer garantie als-ie ze verprutst, zijn toch dure dingen. Setje van 4 kost al gauw € 200,= (vaak meer).
Als je zelluf schoonmaakt, ALTIJD de originele K&N impregneermiddel gebruiken!!!!! ALTIJD!!!! Geen WD 40 of ander spul.
Kunnen ze niet tegen.
Geplaatst: vr jan 16, 2009 10:42 pm
door de wiets
ik haal het goede spul , en dan doe ik ze in een lauw sopje
dan droog ik ze , en spuit je in met het spul in wat er voor is
bedankt voor de tips
mazzel: de wiets
Geplaatst: za jan 17, 2009 7:08 pm
door braveheart
Geplaatst: zo jan 18, 2009 3:52 pm
door rADt
Jij bent al aardig gewend aan je zijspan.
Geplaatst: zo jan 18, 2009 4:46 pm
door braveheart
ja went snel hard werken op het span maar oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is zoooooooooooooooooon kai gaaf iets de droom die ik had al tien jaar is echt uitgekomen dit is echt wat ik ervan gedacht had
had natuurlijk al eens vaker op een span een rondje gereden maar nu kan ik elke dag jipie
bravewife vindt het wat minder maar ze went er hopelijk wel aan.
Geplaatst: zo feb 01, 2009 3:52 pm
door de wiets
okee vrienden dit alles heb ik gedaan , de filter met het goede spul in gespoten
cab schoon gemaakt
maar nog steeds RUK!!!!!!!!!!
de brandstof kraan is nieuw uit de doos
onluching gaatje heb ik niet nodig , want als de tank tevol zit zeikt het er uit als hij op de zijstandaart zit
als iemand nog meer iedeeen heeft ,GRAAG !!!!!!!!!
mazzel : de wiets
ps : heb net 60 km gereden naar mijn maat
KOUD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en de motor doet het niet goed !!!!!!!!!!!!!!!
