Segunda Oportunidad
Moderators: Goos, Teevee, Woody
-
- Bezoek Rat
Anja heeft me vanochtend stiekum gefilmd. Wat een gedoe... Hahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=plgIDlHsAfY
http://www.youtube.com/watch?v=plgIDlHsAfY
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Geweldig gewoon dat ze dit even gefilmd heeft voor je als verrassing
Laat ze het je maar allen een keertje nadoen.
Weet dat er velen die in jou situatie verkeren hartstikke jaloers zijn, om ook op een motor te rijden.
In NL kan dit alles met wat scholing te volgens, bij ons in België kan je dit op je buik schrijven.
Een goeie vriend van onze Club is verlamd tot net onder de borst.
Dit na een motorongeval een aantal jaren geleden.
Heeft al wat lessen gehad in NL met zijspan aangepast aan hem persoonlijk.
Maar kan nog steeds de baan niet op, omdat hij hier geen geldig rijbewijs kan verkrijgen.
Dit terwijl hij bewezen heeft, zonder probleem met zen zijspan te kunnen rijden.
Zen zijspan word nu regelmatig de deur uitgereden door leden van onze club. Op privé terrein kan hij zich al een keertje uitleven, maar daar blijft het verlopig bij.
Dus pepe geniet er met volle teugen van, je hebt het bewezen dat je dit wel kan en verdiend hebt.
Tot op een of ander treffen
Laat ze het je maar allen een keertje nadoen.
Weet dat er velen die in jou situatie verkeren hartstikke jaloers zijn, om ook op een motor te rijden.
In NL kan dit alles met wat scholing te volgens, bij ons in België kan je dit op je buik schrijven.
Een goeie vriend van onze Club is verlamd tot net onder de borst.
Dit na een motorongeval een aantal jaren geleden.
Heeft al wat lessen gehad in NL met zijspan aangepast aan hem persoonlijk.
Maar kan nog steeds de baan niet op, omdat hij hier geen geldig rijbewijs kan verkrijgen.
Dit terwijl hij bewezen heeft, zonder probleem met zen zijspan te kunnen rijden.
Zen zijspan word nu regelmatig de deur uitgereden door leden van onze club. Op privé terrein kan hij zich al een keertje uitleven, maar daar blijft het verlopig bij.
Dus pepe geniet er met volle teugen van, je hebt het bewezen dat je dit wel kan en verdiend hebt.
Tot op een of ander treffen
Think Pink
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
hebben we gedaan we hebben zijn rij lessen bij koops gefilmtpepe schreef:Zeg tegen je club maat dat ik met hem meeleef en laat hem dit filmpje maar eens zien, kan hij daarmee naar jullie instanties! Desnoods ga ik met hem mee!
Heb je een foto van dat span?
maar ik heb hem van de week nog gezien en er komt schot in de zaak
zou nog van de zommer voor zijn rijbewijs mogen gaan bij koops in nederland
wa ni kapot is moette ni mauke
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ja zoals petaat al liet weten, zijn der al heel wat stappen gezet.
Maar wist nog niet dat hij ondertussen weer een stapje verder is geraakt.
Dus als alles goed gaat, kan Bram heel misschien zelf mee rijden naar het eurogespan treffen.
Wij duimen alvast en laten elke kaars in huis branden zodat het eindelijk ook voor hem in orde komt.
Wij weten alvast dat zen geluk nie opkan eens hij zen rijbewijs in handen heeft.
Maar wist nog niet dat hij ondertussen weer een stapje verder is geraakt.
Dus als alles goed gaat, kan Bram heel misschien zelf mee rijden naar het eurogespan treffen.
Wij duimen alvast en laten elke kaars in huis branden zodat het eindelijk ook voor hem in orde komt.
Wij weten alvast dat zen geluk nie opkan eens hij zen rijbewijs in handen heeft.
Think Pink
- Bill-BMW
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ah das nog is goe nieuws, as ze na een beeke willen voort doen kan em idd mee noar eurogespann rijdenpetaatbmw schreef:hebben we gedaan we hebben zijn rij lessen bij koops gefilmtpepe schreef:Zeg tegen je club maat dat ik met hem meeleef en laat hem dit filmpje maar eens zien, kan hij daarmee naar jullie instanties! Desnoods ga ik met hem mee!
Heb je een foto van dat span?
maar ik heb hem van de week nog gezien en er komt schot in de zaak
zou nog van de zommer voor zijn rijbewijs mogen gaan bij koops in nederland