Kuthonda
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Is dat een stuk uit de Freeway van tien jaar terug of zo?poetrydark schreef:Ik laat die zaterdag aan jullie een artikel zien uit een motorblad met een fotoreportage van een ratbiker uit Venlo.
Die is inmiddels zeer bekend in deze regio,der letzste buffeljager.
Honda 750![]()
Ik zal dit ook inscannen en op het forum zetten komend weekeind
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter

Dank zij Magnamaniac en Redman die met hun technische kennis zaterdagmorgen in Venlo waren

Daarnaast lekker tips gekregen met hoe nu verder

Voor nou

En zo is dat.Niet opgeven voor de drijfstangen uit het carter komen kijken.Mijn voorgevoel
zegt dat de 4e cylinder weer mee gaat doen en anders moeten we nog maar een keer terug.We weten de weg.
Ik ben veilig teruggekomen maar nu wel om het centrum heengereden.Want het schijnt dat heel Limburg op zaterdag in Venlo carnaval komt vieren en daar kwam ik op de heenweg middenin terecht.Moest 's morgens om 11 uur al een blaastest doen van oom agent.
Maar ben blij dat er weer leven in de Honda zit.En Limburgers zijn idd gastvrij.Koffie,vlaai,soep broodjes,en nog meer koffie.
Was gezellig.En een stuurtje gescoord voor stampertje.
Gr Redman

Ik ben veilig teruggekomen maar nu wel om het centrum heengereden.Want het schijnt dat heel Limburg op zaterdag in Venlo carnaval komt vieren en daar kwam ik op de heenweg middenin terecht.Moest 's morgens om 11 uur al een blaastest doen van oom agent.
Maar ben blij dat er weer leven in de Honda zit.En Limburgers zijn idd gastvrij.Koffie,vlaai,soep broodjes,en nog meer koffie.
Was gezellig.En een stuurtje gescoord voor stampertje.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Rataplan Rat
-
- Bezoek Rat
Gefeliciteerd
hey poetrydark
fijn dat je weer kan ryden top dat er nog mensen zijn die nog iets voor elkaar over hebben
keep on biking
fijn dat je weer kan ryden top dat er nog mensen zijn die nog iets voor elkaar over hebben
keep on biking

thanks
vandaag ga ik de sissybar monteren,gemaakt van buizen van twee oude caravanspiegels
Lekker ouderwetse stevige buizen.
Daarnaast ben ik me aan het afvragen wat handiger is,matzwart spuiten of met de kwast lakken
Het lijkt me dat met de kwast beter overal bij kan komen
Ook nog de stickers van de koffers van redman verwijderen
Krabben en krassen
Ik moet ook nog ff een slijptol regelen,dat zadel eraf slijpen en een nieuwe seat bedenken
Ik voel veel voor een ponyzadel
Gezien bij magnamaniac,alleen graag een zwart,als het ff kan 

Daarnaast ben ik me aan het afvragen wat handiger is,matzwart spuiten of met de kwast lakken

Ik voel veel voor een ponyzadel

- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Het was gezellig gisteren in Venlo, we hebben eigenlijk meer tijd doorgebracht met ouwehoeren dan dat er tijd nodig was om het beestje tot leven te wekken. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen aan mevrouw PoetryDark. Heerlijke vlaai, thee, vlaai, heerlijk warme soep, belegde broodjes, nog meer vlaai en gezelligheid.
Nog een advies Leo, haal op je dooie gemak een keer een voor een de stekkerverbindingen los en maak deze schoon met wat schuurpapier en contactreiniger. En monteer ze met een klein beetje vaseline. Dit kan/zal een hoop elektrische problemen in de toekomst voorkomen. Een aantal stekkerverbindingen zagen er toch niet helemaal fris meer uit.
Zo in 2 weken heeft het complete Ratbike-rescueteam toch weer 3 ratten aan de gang gekregen.
Nog een advies Leo, haal op je dooie gemak een keer een voor een de stekkerverbindingen los en maak deze schoon met wat schuurpapier en contactreiniger. En monteer ze met een klein beetje vaseline. Dit kan/zal een hoop elektrische problemen in de toekomst voorkomen. Een aantal stekkerverbindingen zagen er toch niet helemaal fris meer uit.
Zo in 2 weken heeft het complete Ratbike-rescueteam toch weer 3 ratten aan de gang gekregen.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Dus, slijpen met de tol en zadel gaan monteren

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en gezelligheid,graag gedaan

hey wat lees ik nou doet die het das mooi nou veel veilige km gewenst en
monteer maar een paar mooie atributen erop ben beniuewd wat je der van gaat maken
monteer maar een paar mooie atributen erop ben beniuewd wat je der van gaat maken
Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.