Swamp
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Swamp
Weer aan de knutsel geweest.. extra windhappers op de radiator, ben alvast aan het testen om de hitte van spanje voor te blijven volgend jaar. Tis nog wat vroeg maar allez..tis hier nu bijna net zo warm.. en Swamp krijgt het te warm.
Die voorvork rubbers nemen veel koelwind weg, blok heter, olietemp vliegt omhoog. Nu blijft alles netjes rond de 85-90 grd.
Heb een thermokoppel in/tussen de olieleidingen zitten en een multimeter op het dashboard dus kan mooi kijken wat er gebeurt onderweg met de temp, voltage, amperage enzenz. Duurt een slordige 10 km (starttemp 20 grd) voordat de olie 70 grd is. Want dan kan je aps echt gaan gassen zoals iedereen weet, toch? Zal eens wat pix maken.
Uitlaatje zit overigens lekker dicht met die kit. Zie voor pix evt. het 'oude' forum.
Die voorvork rubbers nemen veel koelwind weg, blok heter, olietemp vliegt omhoog. Nu blijft alles netjes rond de 85-90 grd.
Heb een thermokoppel in/tussen de olieleidingen zitten en een multimeter op het dashboard dus kan mooi kijken wat er gebeurt onderweg met de temp, voltage, amperage enzenz. Duurt een slordige 10 km (starttemp 20 grd) voordat de olie 70 grd is. Want dan kan je aps echt gaan gassen zoals iedereen weet, toch? Zal eens wat pix maken.
Uitlaatje zit overigens lekker dicht met die kit. Zie voor pix evt. het 'oude' forum.
Kan verschillende oorzaken hebben :vervuild kontakt sensor, ander type sensor bijv na reparatie, vervuilde of te weinig koelvloeistof, radiator vervuild. Ik heb op de magna's een override zitten. Bevalt prima zowel bij heet als koud weer. De magna's staan bekend om hun koelperikelen. Van GW's heb ik er niet veel over gehoord eigenlijk.Vleer schreef:Hm, heb het idee dat mijn ding ook wat aan de hoge temperatuur blijft. Wijzer blijft in het laatste stukje wit, net voor het rood, van het metertje hangen. Nu heb ik gehoord dat sommigen wel eens een override maken voor de fan. Vraag me alleen af of dat zin heeft als je op de snelweg zit?
Zo zeg dat wel! Werk nu ergens in een oude boerderij en daar kwam het water door het dak als zijnde het een doucheJPi schreef:Die komen eraan.. kon daarnet ff in de 5 min. dat het droog was, wat pix maken. Is allemaal niet zo bijzonder en de steker moet er nog tussen..maar niet met wk8 en slagregens..

- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Een oude boerderij met computers? Leuke combi!floris schreef:Zo zeg dat wel! Werk nu ergens in een oude boerderij en daar kwam het water door het dak als zijnde het een doucheJPi schreef:Die komen eraan.. kon daarnet ff in de 5 min. dat het droog was, wat pix maken. Is allemaal niet zo bijzonder en de steker moet er nog tussen..maar niet met wk8 en slagregens..![]()
Over de computers en alles

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Gaat het dan zo slecht met de gem. Nijmegen?floris schreef:Zo zeg dat wel! Werk nu ergens in een oude boerderij en daar kwam het water door het dak als zijnde het een douche![]()
Over de computers en alles

Moet je mischien toch eens solliciteren in Venendaal, daar zoeken ze nog iemand met jouw papieren.

Olive is the New Black
JPi schreef:Die komen eraan.. kon daarnet ff in de 5 min. dat het droog was, wat pix maken. Is allemaal niet zo bijzonder en de steker moet er nog tussen..maar niet met wk8 en slagregens..

Zo dus.. tussen kist en frame komt dan nog die dikke connector. De grotere kist laten zakken ivm zwaartepunt en uitlaat die anders teveel geblokkeerd zou worden en de kist teveel opwarmt en ruimte zat voor nog een..voor als het heel koud wordt. Heb nu uhh 23 amp.