Kruidvat tentjes
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Kruidvat tentjes
Vanmiddag sprak ik Kai en die vertelde me het volgende:
Bij Kruidvat hebben ze 2-persoons paraplu-tentjes.
Zijn afgeprijst van ongeveer E 30,- naar ongeveer E 19,- en dat is niet duur.
Maarrrrr....wat nergens staat aangegeven is dat je bij de kassa ook nog eens korting krijgt! De scanner geeft dan nog geen E 5,- aan!
Een oud actie-artikel dat nu voor bodemprijzen de deur uit moet?
Dus als je nog een tentje kunt gebruiken...ga naar Kruidvat en ga op zoek naar zo'n tentje (ligt waarschijnlijk ergens op de onderste plank weggestopt, als ze d'r nog zijn tenminste.)
Bij Kruidvat hebben ze 2-persoons paraplu-tentjes.
Zijn afgeprijst van ongeveer E 30,- naar ongeveer E 19,- en dat is niet duur.
Maarrrrr....wat nergens staat aangegeven is dat je bij de kassa ook nog eens korting krijgt! De scanner geeft dan nog geen E 5,- aan!
Een oud actie-artikel dat nu voor bodemprijzen de deur uit moet?
Dus als je nog een tentje kunt gebruiken...ga naar Kruidvat en ga op zoek naar zo'n tentje (ligt waarschijnlijk ergens op de onderste plank weggestopt, als ze d'r nog zijn tenminste.)
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
'k Moest vanmorgen toch nog ff op pad voor broodjes, wat 6-packs en whiskey (ja, 'k heb een litertje bij me) en heb meteen zo'n ding gehaald, voor slechts 4 euro !!!
Okee, het zal niet de beste kwaliteit zijn en d'r zit ook geen luifeltje aan, maar je slaapt wel droog op 140x205 cm.
Bedankt Goos voor deze tip !
Okee, het zal niet de beste kwaliteit zijn en d'r zit ook geen luifeltje aan, maar je slaapt wel droog op 140x205 cm.
Bedankt Goos voor deze tip !
Olive is the New Black
-
- Rataplan Rat
hoho... ik kan prima tentjes opzetten... maar 't gaat een stuk makkelijker als de elastiekies in de tentstokken NIET verrot zijn en klem zitten en als de haringen gewoon in de grond blijven zitten in plaats van weer net zo hard de bagger UIT te glibberen en als de maatjes aan wie ik de tent de vorige keer had uitgeleend ook hun best doen om eea weer ordelijk terug te doen in de tentzak...

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
criticz schreef:hoho... ik kan prima tentjes opzetten... maar 't gaat een stuk makkelijker als de elastiekies in de tentstokken NIET verrot zijn en klem zitten en als de haringen gewoon in de grond blijven zitten in plaats van weer net zo hard de bagger UIT te glibberen en als de maatjes aan wie ik de tent de vorige keer had uitgeleend ook hun best doen om eea weer ordelijk terug te doen in de tentzak...
HAP

greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
-
- Rataplan Rat
Alsnog een tentje gehaald.
Kruidvat snapt het zelf ook niet helemaal.
Als ze gescand worden bij de kassa zeggen ze nog, er gaat nog korting af, ze zijn maar 15,95.
Als je dan na het optellen van de andere spullen nog steeds maar aan 11 euro komt gaat de dame aan de kasse een hele tijd moeilijk naar haar bonnetje kijken......
4 euro ....
tsja, het zal wel... prettige dag nog!
Als ze gescand worden bij de kassa zeggen ze nog, er gaat nog korting af, ze zijn maar 15,95.
Als je dan na het optellen van de andere spullen nog steeds maar aan 11 euro komt gaat de dame aan de kasse een hele tijd moeilijk naar haar bonnetje kijken......
4 euro ....

Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Ik denk dat ze bij het programeren van de kassa's een foutje hebben gemaakt:
I.p.v. 4 euro korting ( van 19,95 voor 15,95) heeft èèn of andere slimmerik de eindprijs op 4 euro gezet.
Die kassasystemen worden tegenwoordig centraal ergens aangestuurd en als ze een bepaalde barcode scannen komt de prijs er automatisch uit.
Vraag verder niet hoe het kan,
geniet er van !
I.p.v. 4 euro korting ( van 19,95 voor 15,95) heeft èèn of andere slimmerik de eindprijs op 4 euro gezet.
Die kassasystemen worden tegenwoordig centraal ergens aangestuurd en als ze een bepaalde barcode scannen komt de prijs er automatisch uit.
Vraag verder niet hoe het kan,
geniet er van !
Olive is the New Black
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Teevee schreef:Alsnog een tentje gehaald.
4 euro ....![]()

groetjes Krimmy
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: