Kawa GPz 550
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Hmmm...heb je gelijk in Ash.ash schreef:lol, veel reacties zijn er niet ...
Misschien komt het doordat je Kawa, op het kuipje en de kleur na, eigenlijk nog helemaal origineel is. De meeste van Rataplan en de meeste bezoekers van ons forum zijn vooral liefhebbers van fietsen die (enigzins) verbouwd zijn.
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- ash
- Bezoek Rat
- Contacteer:
een paar pointers en tips zijn steeds welkom he
Maar kijk eens naar de andere foto's via de link vanwaar de moto al komt. Als je de rechterkant bekijkt zie je al meer waar het naartoe gaat.
(En ja, het achterspatbord gaat er zeker nog af). Maar ik wil het ook niet té maken. Khou iets meer van simpel en functioneel. Er komen nog munitiekisten op als koffers. Een coole survivalbike in wording dus.

Maar kijk eens naar de andere foto's via de link vanwaar de moto al komt. Als je de rechterkant bekijkt zie je al meer waar het naartoe gaat.
(En ja, het achterspatbord gaat er zeker nog af). Maar ik wil het ook niet té maken. Khou iets meer van simpel en functioneel. Er komen nog munitiekisten op als koffers. Een coole survivalbike in wording dus.
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Je bedoelt deze foto neem ik aan:ash schreef:een paar pointers en tips zijn steeds welkom he![]()

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- ash
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ja, maar ondertussen is de traanplaat al wel zwart en de hele boel is ook al wa beter (lees: zoals ik het wil) afgewerkt.
Maar bon, ik zie dit ding zelf als een goeie basis. Ik heb er in elk geval al iets meer werk in gestolen dan een cammo netje erop te steken. In gedachten houden hoe lang ik er nog maar mee bezig ben, geef me wat tijd en het wordt wel wat. Opbouwende critieken kan ik wel verdragen, anderen hun mening kan tellen, zonder dat ik me er per se moet bij aansluiten.
Daar zijn fora voor.
feel free om jullie mening te geven. Maar ik ga toch verder in dit project zoals ik het zie
Maar bon, ik zie dit ding zelf als een goeie basis. Ik heb er in elk geval al iets meer werk in gestolen dan een cammo netje erop te steken. In gedachten houden hoe lang ik er nog maar mee bezig ben, geef me wat tijd en het wordt wel wat. Opbouwende critieken kan ik wel verdragen, anderen hun mening kan tellen, zonder dat ik me er per se moet bij aansluiten.
Daar zijn fora voor.
feel free om jullie mening te geven. Maar ik ga toch verder in dit project zoals ik het zie