te koop ivm verveling(wil nieuw projectje)

Motoren en onderdelen handel

Moderators: Goos, Woody, Teevee

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

te koop ivm verveling(wil nieuw projectje)

Bericht door redman » do jul 12, 2007 5:45 am

Ja,je leest het goed.Dirty herrie is te koop samen met zijn zusje uit het limburgse.Ik ben toe aan een nieuw projectje en heb ruimte gebrek.Vandaar.
Ze loopt prima,is een cb 550 k3 uit 1978 met goeie banden,ketting en tandwielen,nieuwe contactpunten en condensators,en voor de rest prima in orde.Het blokje is door de vorige eigenaar gereviseerd,ergens tussen de 65 en 70000 km dus nog prima.Ik heb er een tweede bij zonder kenteken en zonder voorvork.
Ik wil gewoon weer eens wat nieuws onder de kont om te verbouwen.
En om de benodigde fondsen te verwerven en ruimte te creeren moet hij plaats maken.
dus als je intresse hebt of iemand kent die intresse heeft hoor ik het graag.De vakantie komt er aan en mijn handen jeuken om iets nieuws te beginnen.
Dit is ze.voor wie ze nog niet kent.
Afbeelding
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......

Dyrck
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door Dyrck » do jul 12, 2007 7:38 am

Wat bin ie noe weer van plan?
Olive is the New Black

Anonymous

Bericht door Anonymous » do jul 12, 2007 5:23 pm

:D "met zijn zusje uit het........ :D ik zou best dirty herrie naar het Limburgse willen halen :) :wink: ze hebben we dus weer contact met elkaar :lol: :o overigens was dirty herrie lang niet zo,n bitch wellicht als zijn Limburgse gravin :twisted: Ik heb er nou nog slapeloze nachten van, die spuwende heks uit heuvelland :P wat zou je willen hebben voor herrie? 8)

magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Contacteer:

Bericht door magna » do jul 12, 2007 5:38 pm

Wat ben jij een rare? Je doet Stampertje weg omdat je geen tijd hebt om te rijden, maar wil wel weer Dirty Herrie kopen???
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Anonymous

Bericht door Anonymous » do jul 12, 2007 5:47 pm

:oops: ik ben geen rare :oops: luister,ik heb eerder aangegeven dat ik een werkgever had die alleen maar wilde dat we werkte :twisted: s'nachts tot twee uur en anders om vijf uur s'morgens beginnen :x en dat alleen omdat ze daar niet konden plannen zodat ik in de problemen kwam met nijn afdeling en de schade weer moest zien te beperken :cry: dat heeft me doen besluiten om twee weken terug op te stappen omdat ik inmiddels tien kilo was afgevallen en slapend van en naar mijn werk ging. :evil: ik solliciteerde ergens en kon direct op gesprek komen :o en na het tweede gesprek werd ik aangenomen,ondanks dat ik niet meer piepjong ben :roll: en nu kan ik werken in dagdienst,of twee ploegen en ben ik klaar om 10.00 uur sávonds en hoef ik zaterdags niet meer te werken. :D en ook gelukkig niet meer op zondag,want daar baalde ik al helemaal van :? dat is de reden dat ik weer actief ben geworden en daarbij heb ik de motor van Gerrit gezien en vond hem al direct mooi :shock: Ik hoop dat ik nou niet meer raar ben :cry:

magna
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Contacteer:

Bericht door magna » do jul 12, 2007 6:22 pm

Ligt er aan, of je stampertje al verkocht hebt of niet 8) 8) :lol:
daar heb je in je topic nl. niks over aangegeven. ;D
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)

Anonymous

Bericht door Anonymous » do jul 12, 2007 6:32 pm

:oops: stampertje verkocht = raar
:oops: stampertje niet verkocht = ook raar
:oops: stampertje houden en er eentje bij = nog raarder
:oops: stampertje weggeven en een andere = te gek voor woorden

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » do jul 12, 2007 6:42 pm

Laat je niet opnaaien Poetry.misschien snapt men het niet en het komt ook een beetje raar over(no hard feelings)Ik heb ook zo'n baas gehad met werkweken van 70 uur en dat hou je als je wat ouder wordt niet meer vol.Ik tenminste niet.
Ik wil voor dirty en haar zusje 350 euri's hebben.
Dan heb ik genoeg fondsen voor wat anders.Met wat spaargeld....
Stampertje was/is te klein voor mij,anders hadden we evt kunnen ruilen.
Maar je krijgt voor dat bedrag een goed lopende cb die op de autobaan met gemak 140 haalt,verbazend strak stuurt voor zo'n oude cb en prima in orde is.De tassen die er aan zitten en niet op de foto staan hou ik zelf.
Ik ben gewoon zo'n beetje uitgeknutseld met Dirty en dan begint het creatieve weer te kriebelen.Ik vind de basic bike van Floris te gek en wil zoiets gaan maken.Wel met een oudere bike(liefst weer 70's)
Maar ik zie wel waar ik tegen aan loop.
Ik hoor wel wat je er van vindt.
Gr Redman

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » vr jul 20, 2007 5:37 am

Ander projectje is bekend,mijn ouwe Audi die een barstje ergens in de cylinderkop heeft waardoor een liter olie in de week verdwijnt. :(
Oftewel dat wordt een ander koekblik omdat vrouwlief hem nodig heeft voor woon werk verkeer en geen andere bike helaas.
En ik geef geen donder om auto's en nu moet ik weer naar handelaren om al die verhalen over oude vrouwtjes en nooit in gerookt aan te horen.En dit zijn echte km's hoor,en meer van die doorzichtige kutverhalen(sorry dames)
Ik vindt dat 3 keer niks temeer omdat je weet dat de verkoper je maar wat aan het voorlullen is.
Moet ik maar verder met Dirty.....want geen centen meer over dan. :cry:
Gr Redman

redman
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door redman » za jul 21, 2007 7:07 am

Probleem met auto is opgelost.Een peugeot 406 gekocht zodat vrouwlief weer droog naar het werk kan.Maar wat ziijn die koekblikken duur geworden. :evil:
Voorlopig dus ff geen andere bike voor mij.
Gr Redman

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » za jul 21, 2007 7:54 am

Ben je dan nu motorloos, of blijf Dirty Herrie in je bezit?
Radt, Ratter, Ratst.

Anonymous

Bericht door Anonymous » za jul 21, 2007 8:03 am

:D Peugeot????? ik had gedacht dat je wel een andere "duitser"zou kopen :shock: maar een peugeot :evil: kun je ook mee lachen :roll: als je daar wat aan krijg betaal je je helemaal scheel :lol: franse rommel :P
liever een german car :x Audi.BMW,Mercedes of zo :D

de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door de vlieger » za jul 21, 2007 9:46 am

poetrydark schreef: liever een german car :x Audi.BMW,Mercedes of zo :D
Rij ook Mercedes, en BMW motor maar :evil: de aankoopprijzen zijn natuurlijk ook navenant. voor een beetje Mercedes/BMW/Audi heb je 2 tot 3 Renault's of Citroën's die er waarschijnlijk beter uitzien :roll: :roll: :roll: inruilwaarde daareentegen :twisted:
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

2strokerob
Rataplan Rat
Rataplan Rat

Bericht door 2strokerob » za jul 21, 2007 11:53 am

Jullie vergeten echter wel dat de onderdeelprijzen voor de Duitse top wagens wel ff schrikbarend duur zijn. Heb zelf een Beemer gehad na veel Slopels en schrok echt van de prijzen. Maf is dat voor de oude BMW motoren de meeste onderdelen juist lachwekkend goedkoop zijn. Ach met een beetje geluk krijg je niks met de Peu...heb ook een zooitje Renaults gehad en daar zaten echt goeie bij.
Mzzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!

de vlieger
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door de vlieger » za jul 21, 2007 12:42 pm

het is inderdaad een raadsel dat die onderdelen voor 2 klepsboxers zo goedkoop zijn en blijven :? :? das 1 van de redenen dat ik boxer ben beginnen rijden :roll: der is ook nog alles voor te vinden, zowel nieuw als 2 de hands :-**
AfbeeldingAfbeelding
Een hoop Amigo's!!!

Plaats reactie