Alls wat nergens iets mee te maken heeft
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
JPi
- Bezoek Rat

Bericht
door JPi » do jul 26, 2007 10:03 am
gisteren een onbedoeld bij effekt van de rookmachine gehad: ik haalde 2 vrienden in (in auto) en vóór een bocht gebruikte ik de rokerij even. Ik reed inmiddels een paar honderd meter voor de eerstvolgende auto.
Met als gevolg dat zij dachten dat ik rechtdoor gegaan was en die rookwolk de stofwolk was van de crash..
Dus met bonkend hart kwamen ze bij die bocht aan en... nix te zien..

want ik was inmiddels alweer een bocht verder...
Hehehe.. ze waren een beetje boos en blij tegelijk toen ze me op de plek van bestemming zagen

En toch ook wel onder de indruk

-
Goos
- Bestuur Rat

-
Contacteer:
Bericht
door Goos » do jul 26, 2007 10:42 am
Het effect van de rokerij op de openbare weg kan inderdaad verassend zijn.
Met afgelopen keer Duketown in Den Bosch was het Magnamaniac die voor een stoplicht even z.n apparaat in werking stelde. De automobilisten die er achter stonden moeten gedacht hebben dat de hele motor werd opgeblazen ofzo, want ze schrokken zich zichtbaar het apezuur...terwijl ik er de lol wel van inzag.
Tijdens het rijden is het wel wat minder...die antivries produceert een waar rookgordijn zo dik als stroop...je ziet dan geen zak meer!

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
2strokerob
- Rataplan Rat

Bericht
door 2strokerob » do jul 26, 2007 11:03 am
Ja Goos dat was wel humor

...maar idd die grappen wel met gepast verstand gebruiken. Denk dat bv. blauwpetten het ook niet echt zullen waarderen en zelfs een boete kunnen geven,mzzzls,Rob.
Fuel is what I burn!
-
der obergefreiter
- Bezoek Rat

Bericht
door der obergefreiter » do jul 26, 2007 6:39 pm
2strokerob schreef:Ja Goos dat was wel humor

...maar idd die grappen wel met gepast verstand gebruiken. Denk dat bv. blauwpetten het ook niet echt zullen waarderen en zelfs een boete kunnen geven,mzzzls,Rob.
nope alles wat een andere weggebruiker kan afleiden is in wezen verboden , dus ook alle kermisverlichting op goldwings en zo . dus idd beetje terughoudend zijn met rook ( ja ja , ik weet het , 't is moeilijk(zo niet onmogelijk) om je in te houden )
camperproleet
-
redman
- Bezoek Rat

Bericht
door redman » do jul 26, 2007 10:54 pm
Toen ik mijn net gereviseerde MZ ts 150 inreed veroorzaakte deze nogal wat rook.Motoragent houdt mij en vrouwlief op de XJ aan,en meld idd dat de rook nogal afleidend werkt.
na mijn verklaring van inrijden was er geen probleem meeren na 5 km was het roken idd over.Maar anders was het idd een probleem geweest denk ik.
Roken?alleen als anderen dat ook OK vinden.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......