hier alvast de pics van de zijkapjes.
Kawa GPz400
Moderators: Goos, Woody, Teevee
gisteren na een break van twee weken (of zo) de zijkapjes afgetekend. Ik kan nog niet beginnen met slijptollen, want er ligt nog wat gereedschap van mij bij m'n vader en ik krijg misschien volgende week een dremel (dus zou het onzinnig zijn om dan nu te gaan kloten met een minitolletje op m'n boor), maar dageefnie, want ondertussen kan ik wel doorgaan met de tank en zo.

*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

tankje eerst laagje matzwart spuitbus, dat stond hier nog heel erg te glimmen, maar dat komt omdat het nog nat was:
en dan een laagje muurverf. morgen als het droog is, weer een laagje spuitbus matzwart...
en ik heb m'n dremeltje nog niet, maar ik ben wel alvast begonnen aan het grove werk van de zijkapjes, dat wat gewoon met de slijptol kon.
*LabRat*
vandaag is..... DREMELDAG!!!!
dus nou kon ik eindelijk met de zijkapjes aan de slag.
dat openwerken, dat lukte wel - mooi dingetje, zo'n dremel - maar *ahum* plamuren blijkt een vak apart te zijn....

(bij die laatste zou je denken, nah, wat nou plamuur niet strak, ziet er toch best uit? helaas helaas, dat ligt vooral aan 't fototoestel. in de werkelijkheid is het allesbehalve strak)

dus nou kon ik eindelijk met de zijkapjes aan de slag.
dat openwerken, dat lukte wel - mooi dingetje, zo'n dremel - maar *ahum* plamuren blijkt een vak apart te zijn....

(bij die laatste zou je denken, nah, wat nou plamuur niet strak, ziet er toch best uit? helaas helaas, dat ligt vooral aan 't fototoestel. in de werkelijkheid is het allesbehalve strak)
*LabRat*
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
dat lijkt mij een strak plancriticz schreef:psies... we hebben dus ook vanavond bedacht dat de zijkapjes ook dezelfde muurverf krijgen als de tank, hoef ik ook niet meer m'n best te doen om t strak te krijgen. de lak dan.

Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me for the path is narrow.
In fact just fuck off and leave me alone.