hey mensen

,
kheb me net aangemeld,
kheb de site al een hele tijd bekeken en in de gaten gehouden en nu ik 18 ben en een motor heb gekocht dacht ik...ik meld me maar is aan...
kheb tot me 17e eigenlijk onwetend gerat

ik vond de mad max films altijd erg vet en ik vond dat dark achtige look altijd al erg vet dus ik heb toen een keer een fiets van me bijna helemaal matzwart gespoten en dan ga je is onderuit en dit zus zo en dan krijgt ie vanzelf een uniek uiterlijk...geweldig!

alleen nu ik een motor heb wil me pa dat ik me brommer en een paar fietsen waaronder ook me ratfiets (om t zo maar even te zeggen) wegdoe...denken jullie niet dat ik daar eeuwige spijt over een tijdje van krijg? omdat dit zegmaar me eerste rat voertuig is
naja iig ik kwam eigenlijk achter het hele ratgebeuren door dat ik dacht van tja...zijn er geen mensen die dat ook hartstikke vet eruit vinden zien?

...en toen vond ik opeeens op marktplaats een advertentie een keer met ratbike genaamt...wat eigenlijk precies mijn style had...en toen kwam ik hier terecht via google enz...echt geweldig
maja...kheb nu een yamaha xs 400 uit 84" gekocht...is nog hartstikke knap ennehm...loopt super...kmoet alleen een paar dingetjes oplossen en vervangen maar daar ben ik technisch genoeg voor

...hijs nog helemaal standaard...maja...mischien zonde om eraan te gaan verbouwen maja...nu is ie zo normaal he

...dus moeten we binnekort maar is verandering in gaan brengen
kben nu nog bezig met me autorijbewijs en daarna ga ik gelijk voor me motor maja...dan kan ik in de tussentijd me motor ff vlink onderhanden nemen
en dat motorrijgevoel dat zit echt in me, want de eerste keer toen ik op een motor reed voelde dat zo geweldig dat dat me altijd is bijgebleven.
en niet alleen om t racen ofzo of om de trekkracht maar ook om het toeren

kheb met me brommer een keer op een mooie zomerdag me tas gepakt...en ff paar spullen erin gedaan en kben gaan rijden

toen ik terug kwam van me rondrit over de dijk en afsluitdijk enz. had ik ongeveer 180km afgelegt met me standaart brommer in 1 middag
maja...super vet vond ik het om te doen ennehm...khoop dat ik op de motor nogmeer een soort van "vrijheid" zal meemaken
maja...kga maar ff slapen