Lasapparaat Aldi
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
Hey das hendig ! Hoef ik niet steeds bij de buurman in de vrachtwagenwerkplaats te lassen.magnamaniac schreef:nope, aldi-masjientje is 220V.
is een simpel electrode-apparaatje
(bij de bouwmarkt kosten deze apparaatjes van huismerk of Kinzo trouwens ongeveer helzelfde)

Oh fuck
Bedenk ik me net ineens dat ik vrijwel nooit iets las.

Heb nog zat ideeën, nou nog een zak geld

Groeten, Hertog Jan :xx
Ja hoor, heb ook zo'n lasgeval van de Aldi, werkt prima op 220 volt!
Heb er de uitlaten van Xjeetje mee gelast, een gaatje van de uitlaat van Kutkawa mee dichtgebakken.
Prima ding!
En die laskap...da's geen geld, die automatische dingen kosten meestal zo rond de tweehonderd gulden!
Koopje, doen, heb je ontzettend veel plezier van.
Koop ook even een setje las-handschoenen, scheelt in brandwonden (thermisch en UV-straling).
Succes!!
Heb er de uitlaten van Xjeetje mee gelast, een gaatje van de uitlaat van Kutkawa mee dichtgebakken.
Prima ding!
En die laskap...da's geen geld, die automatische dingen kosten meestal zo rond de tweehonderd gulden!
Koop ook even een setje las-handschoenen, scheelt in brandwonden (thermisch en UV-straling).
Succes!!
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
ik heb zo'n laskap van craanenbroeck, ideaalWoody schreef:Ja hoor, heb ook zo'n lasgeval van de Aldi, werkt prima op 220 volt!
Prima ding!
Succes!!

Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)