het heft er alle schijn van .........................
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
het heft er alle schijn van .........................
dat ik morgen weer een driewieler heb (neuh, niet zo één maar) een matzwarte . het geklooi met hulpframe's en doorgeflexte bedrading( wat ze toch allemaal voor klerezooi in die kuipen doen,niet te filmen)neemt een einde .
camperproleet
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Re: het heft er alle schijn van .........................
Ik ben benieuwd!der obergefreiter schreef:dat ik morgen weer een driewieler heb (neuh, niet zo één maar) een matzwarte . het geklooi met hulpframe's en doorgeflexte bedrading( wat ze toch allemaal voor klerezooi in die kuipen doen,niet te filmen)neemt een einde .
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
Kuipen praat me er niet over,der obergefreiter schreef:dat ik morgen weer een driewieler heb (neuh, niet zo één maar) een matzwarte . het geklooi met hulpframe's en doorgeflexte bedrading( wat ze toch allemaal voor klerezooi in die kuipen doen,niet te filmen)neemt een einde .
ben afgelopen zaterdag een hele tijd voorzichtig beter geweest
om de RT kuip van de beemer van een maatje van mc Barneveld af te slopen,
en als het aan mij had gelegen lag ie er eerder af, alleen had Moos de slijptollen alvast weg gelegd
Blij om te horen dat je de wegen weer onveilig kan maken
gespannfahrer
-
- Bezoek Rat
yep, heb het hier ook in stukken en beetjes staan doen . leve de flexRedpigeon schreef:Kuipen praat me er niet over,der obergefreiter schreef:dat ik morgen weer een driewieler heb (neuh, niet zo één maar) een matzwarte . het geklooi met hulpframe's en doorgeflexte bedrading( wat ze toch allemaal voor klerezooi in die kuipen doen,niet te filmen)neemt een einde .
ben afgelopen zaterdag een hele tijd voorzichtig beter geweest
om de RT kuip van de beemer van een maatje van mc Barneveld af te slopen,
en als het aan mij had gelegen lag ie er eerder af, alleen had Moos de slijptollen alvast weg gelegd
Blij om te horen dat je de wegen weer onveilig kan maken
camperproleet
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
-
- Bezoek Rat
nou, moet eerlijk zeggen , ik had op helmuth ook zo´n ding en heb daar redelijk van genoten als ik met slecht weer onder weg was . (buiten het feit om dat je een geweldig groot vlak hebt om er allerhande onzin aan te plakken/schroeven ) dus, nee........... in principe heb ik niks tegen kuipen , maar optisch was het geen gezicht met dat kleine spannetje er naast . maar wanhoop niet ik had nog een S-kuipje liggen dus die komt er op .de vlieger schreef:weer zoon prachtkuip naar de klooten![]()
![]()
![]()
flink gewerkt![]()
camperproleet
-
- Bezoek Rat
yep, zeker als de vorige eigenaar er mee door de zee heeft gereden, kolere was geen beweging in die schroeven te krijgen. dus hoppa , de elektrische zeis erbij .redman schreef:Ik ben wel blij met mijn kuipje.Zit lekker uit de wind ongeveer.
Maar heb wel gezien dat je zo'n ding er alleen vlot met de flex af kunt slopen.
Gr Redman

camperproleet
-
- Bezoek Rat