ff stoom afblazen, hoor...
Ik kreeg vanavond bezoek van meneer de voorzitter van de bewonerscommissie, die kwam melden dat er klachten waren geweest over de toestand van mijn voor- en achtertuin. Nader doorvragen leverde op dat de klachten over de voortuin toch wel met name de Plakbak betroffen (die staat daar al effetjes), want tja... euh... het was toch wel 'zo'n motor' en tja...euh... het hoorde niet... en tja euh... het was niet netjes (wat nou niet netjes, de Plakbak is een Hele Nette Motor).
En of, om mee te beginnen (want het liefst zou de buurt zien dat ik vanaf morgen netjes iedere dag onkruid ga wieden), de motor dan in ieder geval naar de achtertuin kon of zo. (en anders kon hij er heus wel Woonstede en de Milieupolitie bijhalen)
NO F*CKING WAY
Ik ben trots op de Plakbak en die blijft dus waar ze staat en mocht ik al van plan zijn geweest om haar de komende maanden te schorsen en naar een winterstalling te brengen, dan is dat plan dus bij deze definitief van de baan!
Maar goed, mijn arme buurtgenoten kunnen er ook niks aan doen dat ze wat beperkt zijn in hun wereldvisie, en ik ben de beroerdste niet, dus ik zou ze graag laten kennis maken met de wereld der ratbikes om zodanig hun wereldbeeld wat te kunnen verruimen...
Bij deze is iedereen met een ratbike van harte uitgenodigd om de komende tijd vaak, veelvuldig, met rokende uitlaten en veel lawaai, bij ons gezellig op de koffie te komen.....
Met de groeten van de Plakbak die emotioneel gezien nog twijfelt tussen boos vlammende uitlaten of een zelfbeeld-met-compressieverlies....