De kop is er inmiddels af maar er is nog een heeeeeel lange weg te gaan.
Er zitten andere wielen onder, van een Suz GSX (dank aan Redp!) en een andere remklauw van de sloop. Na een nachtelijke inspectie van de berm (gelukkig dichtbij een motorzaak in Velp die koopavond had

Fatbobtank is er af gesloop en heeft plaats gemaakt voor een MZ RT125 exemplaar. Deze tank is door ons verbouwd, enkele platen er in gelast en alles strak geplamuurd, en op de old-skool frisco stijl gemonteerd (hoog op de framebuis)
Balhoofdplaat is met de slijptol bewerkt, de risers zijn er af geslepen. Het geheel is met glasvezelmatjes en plamuur glad gemaakt.
Brede Harleystuur is er af, er zitten nu clip-ons van een CB900 op.
Plannen voor de komende maanden/jaren/eeuwen:
VET van onderen, slank van boven (heb ik het dus over de motor he?) en een soort old-skool streetfighter/chopper/survivalbike van maken. Extreem maar wel functioneel.
to do:
frame verstevigen voor beter stuurgedrag
nr-plaat aan de zijkant monteren
Kort achterspatbord maken
hufterproof uitlaatsysteem braaien, dikke sport-dempert er op
ander (kleiner) zadel
andere forward controls maken
alien streetfighter koplampje, of toch misschien zelf een koplamp maken
etc. etc. etc.
etc. etc.
etc.
e.
Zo stond het ding er tijdens de R&S in Engeland bij



