Geeft niet Mania, je krijgt nog wel een berichtje van één der Bestuursratten hoe en wat. Nog even geduld!mania schreef:ik snap er helemaal niks meer van![]()
hoe betaal ik contributie, want ik heb overal gekeken, maar snap er niks van, (ook ik ben niet erg handig met dit allemaal, moet gewoon wennen omdat het een nieuw forum is, ik had net het oude een beetje onder de knie) hoe word je lid, of ben je lid als je de contributie hebt overgemaakt, of maak je de contributie over en word er daarna pas beslist of je lid word
ik snap het ff niet meer.
Contributie betalen
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Je stort je contributie, rijdt een paar keer mee, wordt daarna gekeurd, wordt je goedgekeurd: proficiat, wordt je afgekeurd: kun je naar je contributie fluitenmania schreef:ik snap er helemaal niks meer van![]()
hoe betaal ik contributie, want ik heb overal gekeken, maar snap er niks van, (ook ik ben niet erg handig met dit allemaal, moet gewoon wennen omdat het een nieuw forum is, ik had net het oude een beetje onder de knie) hoe word je lid, of ben je lid als je de contributie hebt overgemaakt, of maak je de contributie over en word er daarna pas beslist of je lid word
ik snap het ff niet meer.

-
- Bezoek Rat
DIT KLOPT NIETgeorge schreef:Je stort je contributie, rijdt een paar keer mee, wordt daarna gekeurd, wordt je goedgekeurd: proficiat, wordt je afgekeurd: kun je naar je contributie fluitenmania schreef:ik snap er helemaal niks meer van![]()
ik snap het ff niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnekort krijgen div. mensen mail waarin het rekening vermeld is

gespannfahrer
Niet zo serieus, Red, dit was maar als grap bedoelt.Redpigeon schreef:DIT KLOPT NIETgeorge schreef:Je stort je contributie, rijdt een paar keer mee, wordt daarna gekeurd, wordt je goedgekeurd: proficiat, wordt je afgekeurd: kun je naar je contributie fluitenmania schreef:ik snap er helemaal niks meer van![]()
ik snap het ff niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Bezoek Rat
george schreef:Niet zo serieus, Red, dit was maar als grap bedoelt.Redpigeon schreef:DIT KLOPT NIETgeorge schreef: Je stort je contributie, rijdt een paar keer mee, wordt daarna gekeurd, wordt je goedgekeurd: proficiat, wordt je afgekeurd: kun je naar je contributie fluiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga gouw mijn boterhammetjes opeten dan hap ik niet zo

gespannfahrer
Ik heb eerst gemeld aan de eerbiedwaardige penningmeester dat ik vanwege mijn rug geen lid meer wilde worden maar het gaat best goed,dus als JPI me het rekeningnummer nog een keer door wil mailen dan maak ik alsnog de contributie over.
Het e-mail adres is mzfgm@hotmail.com.
Ik ben nu eenmaal een Ratbiker in hart en nieren.
Zie mijn matzwarte schutting,fiets,en motoren maar.
Gr Redman
Het e-mail adres is mzfgm@hotmail.com.
Ik ben nu eenmaal een Ratbiker in hart en nieren.
Zie mijn matzwarte schutting,fiets,en motoren maar.
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
mania schreef:ik heb inmiddels de contrubutie over gemaakt, ook gelijk voor Ben.
Maar ik heb nog niks gehoord, of hoor je daar niks over?!![]()
ik zou graag willen weten of het ontvangen is
Jullie opmerkingen zijn opgemerkt! Bevestiging volgt nog.redman schreef:Ik heb inmiddels ook de contributie overgemaakt.Zou idd handig zijn om ff te horen of eea gelukt is.
Gr Redman
(D'r wordt aan gewerkt, maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat 't geld is aangekomen!)
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
mania schreef:dan moet je ook wel ff goed de mc regels lezen, niet dat ik hem links onder laat zetten en dat dat dan net daar niet magGoos schreef:Nope...maar we zitten te denken aan een tatoeage...gna gnamania schreef:krijg ik nu ook een membership card![]()
![]()

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
Daarom hebben die jongens altijd een kaasschaaf bij zich!mania schreef:dan moet je ook wel ff goed de mc regels lezen, niet dat ik hem links onder laat zetten en dat dat dan net daar niet magGoos schreef:Nope...maar we zitten te denken aan een tatoeage...gna gnamania schreef:krijg ik nu ook een membership card![]()
![]()