Schijfremslot
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Schijfremslot
Ik heb inmiddels 3 schijfremsloten, maar ik gebruik ze nooit.
Is er dus nog iemand die zo'n slot kan gebruiken. Laat het dan even weten. Ik kan ze dan meenemen naar de Ratbikeday in Bergen op Zoom.
Is er dus nog iemand die zo'n slot kan gebruiken. Laat het dan even weten. Ik kan ze dan meenemen naar de Ratbikeday in Bergen op Zoom.
Radt, Ratter, Ratst.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik heb mijn rat nog nooit op slot gezet
de eerste die mijn fiets wil gaan gebruiken zonder dat ik het wil heeft nog niet aangebeld
dus zo'n slot zou om twee redenen niets voor mij zijn
1e : dan moet ik mijn fiets op slot gaan zetten
2e : ik weet nu al , als ik s'morgens naar mijn werk moet ben ik niet echt fris , jaja je voelt hem al komen
kom ik met mijn duffe kop naar buiten en slinger mijn lijk aan
zet hem in zijn eerste "gaan met die banaan " en ga gelijk op mijn net gewassen smoel
daar gaat "de wiets" niet blij mee zijn
dus ik bedank jullie voor het aanbod , maar ik pas voor deze
mazzel : de wiets

de eerste die mijn fiets wil gaan gebruiken zonder dat ik het wil heeft nog niet aangebeld

dus zo'n slot zou om twee redenen niets voor mij zijn

1e : dan moet ik mijn fiets op slot gaan zetten

2e : ik weet nu al , als ik s'morgens naar mijn werk moet ben ik niet echt fris , jaja je voelt hem al komen

kom ik met mijn duffe kop naar buiten en slinger mijn lijk aan

zet hem in zijn eerste "gaan met die banaan " en ga gelijk op mijn net gewassen smoel

daar gaat "de wiets" niet blij mee zijn

dus ik bedank jullie voor het aanbod , maar ik pas voor deze

mazzel : de wiets

-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Daarom heb ik ze ook over. Te lui om ze te gebruiken.
De Guzzi Centauro staat wel eens aan de ketting. Maar eerlijk gezegd ligt de ketting er ook wel eens aan zonder dat deze op slot is. Moet je namelijk het sleuteltje weer zoeken.
Maar de schijfremsloten mogen ook gebruikt worden voor kennissen met wel blinkende motoren.
De Guzzi Centauro staat wel eens aan de ketting. Maar eerlijk gezegd ligt de ketting er ook wel eens aan zonder dat deze op slot is. Moet je namelijk het sleuteltje weer zoeken.
Maar de schijfremsloten mogen ook gebruikt worden voor kennissen met wel blinkende motoren.
Radt, Ratter, Ratst.
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer: