Ja, ik meen het oprecht . Niet in de trant van de heer G.W .Nee , ik doel hier niet op anders denkenden , anders gelovenden of anders uitzienden , ik spreek hier over hen , die zich anders plegen voort te bewegen . Zij , die in lange rijen voortkruipend of zelfs stilstaand onze nationale wegennet verstoppen . Zij , die aangemerkt worden als grootste vervuiler van de ons zo dierbare schone lucht . Jahaaa, mijn beste lezers , ik heb het hier over hen, die men aanduidt als automobilisten . Alleen de naam is al in tegenspraak met de feiten , zelden zijn zij mobiel , integendeel ,elke ochtend kan men via de diverse media weer kennis nemen van het feit dat er wederom in nederland her en der samenscholingen waren die tot immense verstoppingen en andere onaangenaamheden leiden . Ik doel hierbij op persoonlijk en materiëel leed van anderen , het niet tijdig verschijnen van anderen op hun werkplek of afspraak ,enzovoorts,enzovoorts . Hedenavond hebben ze zelfs de euvele moed gehad om schrijver dezes 23 kilometer lang gegijzeld te houden in hun midden , en dat ook nog eens in de stromende regen .
Daarom zeg ik U :'Nederland is te vol , hier moet paal en perk aan gesteld worden . Daarom bepleit ik hier het vroegtijdig ontmantelen , als kippenhok hergebruiken of op andere wijze van de openbare weg te verwijderen , van alle foeilelijke en vervuilende automobielen .
Moturisten der lage landen verenigt U , opdat wij de open weg , die wij toch als onze speelplaats beschouwen wederom als de onze kunnen claimen. Dank U voor Uw aandacht .
(fuck ,wat had ik de schurft in zeg

)