de hoofdzekering van de Sgigt (van oorsprong een Honda V1100c '86)heeft de geest gegeven...
en nog wel terwijl ik de motor rijdend heb weggezet (heeft een week in sneeuw en regen gestaan)
kan de oorzaak een kapot startrelais zijn?
(bij aansluiten stekker draadboom naar startrelais knalt de zekering er onmiddelbaar uit)
of wat kan anderszins de oorzaak zijn?
is dit te meten en hoe?
en waar vind ik hier in de buurt (Simpelveld, Heerlen, Kerkrade e.o)een betrouwbare -Honda-onderdelenboer
xit nu onder vervoer vast hier.......
bij voorbaat dank voor jullie suggesties
Threewheel Frans
startrelais/hoofdzekering probleem
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Locatie: Herberg het Ijzeren Paard, Simpelveld, ZuidLimbabwe
startrelais/hoofdzekering probleem
dat zeg ik toch...................
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
laten we nou eerst maar 's 'n flink stukkie gaan rije
en
dan daarna een drinkie doen en misgien 'n pretsigaar
www.ijzerenpaard.nl
Poehhh...(nee.. niet Winnie de..) eerste gedachte is: kijk eens naar de aansluiting van de startmotor/massa aansluiting.. Die zit vaak rechtstreeks op de accu (via het relais). Door corrosie kan je sluiting gekregen hebben.. Het relais kan natuurlijk ook gewoon kaduuk zijn.
Zal nog ff verder denken ook..
Zal nog ff verder denken ook..
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Voor het geval je er zelf niet uit komt heb ik je oproep even gekopieerd naar onze limburgse ratten.
Als iemand onderdelenboeren in Limburg moet kennen zijn zij het wel.
Als iemand onderdelenboeren in Limburg moet kennen zijn zij het wel.
Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
-
- Bezoek Rat
in margraten zit een betrouwbare zaak , en anders de cycleshop in heerlen(die doen goedkoop in onderdelen ) loop anders ff onder spoor door , bel aan bij 1e huis rechts na spoor dijk. zeg dat ik je "gestuurd" heb en vraag ff naar michel . misschien dat ie iets heeft liggen .cycleshop kan ik eventueel ook voor je langsgaan om iets op tehalen , maar dan pas vrijdag .(weet niet of ze koopavond hebben, in dat geval kan het eerder) ik pm je even mijn foon nr . ben morgen overdag bereikbaar .succes .
camperproleet