wat zou dit moeten kosten?????
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 876
- Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
- Locatie: Zuudloarn
- Contacteer:
wat zou dit moeten kosten?????
wat zou ik hier voor moeten betalen en is het weer voorelkaar te krijgen.
is er iemand die mogelijk weet wat het probleem van deze fiets zou kunnen zijn.
http://link.marktplaats.nl/164368735
Aiko.
is er iemand die mogelijk weet wat het probleem van deze fiets zou kunnen zijn.
http://link.marktplaats.nl/164368735
Aiko.
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
Startproblemen zijn meestal niet zo spannend. Nieuwe accu en bougies en de carburateurs schoonmaken en je bent een heel eind.
Gebruikt veel olie kan alle kanten uit. Wat is veel? 1 liter per 2500km? Dat doet mijn XJ900 ook, gewoon tijdig bijvullen.
1 liter per 250 km wordt al een heel nader verhaal. Dan zou je wel eens aan een komplete blokrevisie vast kunnen zitten.
Dan ben je als het tegenzit zo een paar honderd euro lichter.
Gebruikt veel olie kan alle kanten uit. Wat is veel? 1 liter per 2500km? Dat doet mijn XJ900 ook, gewoon tijdig bijvullen.
1 liter per 250 km wordt al een heel nader verhaal. Dan zou je wel eens aan een komplete blokrevisie vast kunnen zitten.
Dan ben je als het tegenzit zo een paar honderd euro lichter.
Op de motor, op de motor, twee pond kaas en één ons boter
Met die km stand(als het echte zijn) denk ik nog niet aan een revisie.Eerder aan wat vastzittende zuigerveren doordat er niet zo veel mee gereden is.En wat startproblemen betreft ben ik het met Teevee eens.
Met logisch denken kom je vaak een heel eind.
Kosten ?
Gr Redman
Met logisch denken kom je vaak een heel eind.
Kosten ?
Gr Redman
Tsja, dat is mien ok wat.......
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 876
- Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
- Locatie: Zuudloarn
- Contacteer:
Nou nee ik was gewoon benieuwd of er grote nare dingen aan de hand zouden kunnen zijn ,ik ben alvast aan het uitkijken naar een zwaardere motor omdat de mijne maar 250 cc is of dat ik later een zwaardere blok kan monteren maar zover is het nog niet ......dat boompje wil maar niet aankomen 

Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
Je gaat toch niet een zwaarder blok in een freempie van die 250 lepelen? Hoe zwaar dan? Die ouwe Honda freempies zwabberen al, met een zwaarder blok erin wordt dat nog erger.......
Olieverbruik: mijn XJ900 'doet' 1 liter op 1.000 km, en dat gaat nog.
Veel olieverbruik is bij mij meer dan dat. Meestal is dan de olieschraapveer van de zuiger stuk (er zijn drie zuigerveren: twee compressieveren en één olieschraapveer, de onderste. Deze schraapt de overtollige olie van de cilinderwand).

En ach, anders koop je die 650, en ondertussen op zoek naar een ander blokkie, die kom je vanzelf wel weer tegen.
Olieverbruik: mijn XJ900 'doet' 1 liter op 1.000 km, en dat gaat nog.
Veel olieverbruik is bij mij meer dan dat. Meestal is dan de olieschraapveer van de zuiger stuk (er zijn drie zuigerveren: twee compressieveren en één olieschraapveer, de onderste. Deze schraapt de overtollige olie van de cilinderwand).

En ach, anders koop je die 650, en ondertussen op zoek naar een ander blokkie, die kom je vanzelf wel weer tegen.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
-
- Bezoek Rat
- Berichten: 876
- Lid geworden op: vr mar 28, 2008 10:52 pm
- Locatie: Zuudloarn
- Contacteer:
Woody schreef:Je gaat toch niet een zwaarder blok in een freempie van die 250 lepelen? Hoe zwaar dan? Die ouwe Honda freempies zwabberen al, met een zwaarder blok erin wordt dat nog erger.......
Olieverbruik: mijn XJ900 'doet' 1 liter op 1.000 km, en dat gaat nog.
Veel olieverbruik is bij mij meer dan dat. Meestal is dan de olieschraapveer van de zuiger stuk (er zijn drie zuigerveren: twee compressieveren en één olieschraapveer, de onderste. Deze schraapt de overtollige olie van de cilinderwand).
En ach, anders koop je die 650, en ondertussen op zoek naar een ander blokkie, die kom je vanzelf wel weer tegen.
IK dacht het wel dat dat niet verstandig was ook ivm de remmerij ,ik denk dat ik het eerst maar even bij mijn honda houd en mocht er echt iets engs gebeuren kan ik altijd nog een sloopblokje halen ,want ik moet eerst maar eens opnieuw leren motorrijden omdat ik al ongeveer 18 jaar niet heb gereden en daarom heb ik een ligt motortje gekocht ,maar ik blijf uitkijken naar een zwaardere motor.
BB
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
remmen zijn bijzaak , ik doe het al jaren met een anker en een dik touw
gaat lekker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en zorgen dat ze je eng vinden !!!!!!!!!
stoppen ze al ver van tevoren !!!!
en als je de bocht niet haalt , geen probleem , dan moet je daar toevallig wezen !!!!!!!!
en zo niet , ben je daar ook eens geweest
en voor de wout stoppen , kost geld , dat moet ook niet
dus remmen , ik doe het al een tijdje met 50 %
en het lukt nog aardig
mazzel : de wiets

gaat lekker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


en zorgen dat ze je eng vinden !!!!!!!!!

stoppen ze al ver van tevoren !!!!


en als je de bocht niet haalt , geen probleem , dan moet je daar toevallig wezen !!!!!!!!

en zo niet , ben je daar ook eens geweest


en voor de wout stoppen , kost geld , dat moet ook niet

dus remmen , ik doe het al een tijdje met 50 %

en het lukt nog aardig

mazzel : de wiets


-
- Bezoek Rat
- Berichten: 2583
- Lid geworden op: wo feb 14, 2007 3:43 pm