benzinepomp
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
benzinepomp
de benzinepomp van mijn cbr is kapot. nu vraag ik mij af of ik daar gelijk welke andere pomp mag insmijten, of best een standaard pomp zou nemen. ik zal sowieso de carbus opnieuw moeten regelen, dus kan wat extra druk/debiet niet zoveel kwaad denk ik.
morgen is hier in de buurt een onderdelenbeurs en ik zou kijken of ik daar een pomp van een vergelijkbaar model kan vinden.
morgen is hier in de buurt een onderdelenbeurs en ik zou kijken of ik daar een pomp van een vergelijkbaar model kan vinden.
Fast and loud, punk and proud!
-
- Bezoek Rat
-
- Bezoek Rat
-
- Rataplan Rat
gewoon ff googlen of marktplaats of ebay kijken.
De mijne ging eergisteren in frankijk stuk.. vervelend ja.. want rustigrijdend terug heuveltje op was best.. heuveltje af minder want dan kwam er geen benzine meer in de carbs.. Sloperijen nog langsgeweest en automaterialen zaken en garages maar noppes.
Had er thuis nog 1 liggen dus.. ff terug dan he..
Maarrrrr... twas heerlijk weer om te rijden
De mijne ging eergisteren in frankijk stuk.. vervelend ja.. want rustigrijdend terug heuveltje op was best.. heuveltje af minder want dan kwam er geen benzine meer in de carbs.. Sloperijen nog langsgeweest en automaterialen zaken en garages maar noppes.
Had er thuis nog 1 liggen dus.. ff terug dan he..

Maarrrrr... twas heerlijk weer om te rijden