cb 250 n
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
cb 250 n
als de motor goed warm is loopt hij te hard stationaire ik heb al aan die grote stelknop gedraaid maar dat helpt niks,de vorige eigenaar zei dat ook al en wist ook niet wat of dat was,weten jullie wat ik moet doen??
Wat niet spoort komt uut Noord en Wat niet past word gelast
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ow bliksgatsjantje,voorontsteking????? zodeknetter,duzzz natuurlijk dat is het .
Hoe gaan we dat doen ?? dat vliegwiel zit wel heel erg vast ,ja en ik weet dat het draad links is
,
vroeger starte ik mijn crossbrommer met een boormachine met en dop op het vliegwiel ,hoefde ik ook niet te drukken

Hoe gaan we dat doen ?? dat vliegwiel zit wel heel erg vast ,ja en ik weet dat het draad links is

vroeger starte ik mijn crossbrommer met een boormachine met en dop op het vliegwiel ,hoefde ik ook niet te drukken
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik heb geen werkplaats handboek ,en van de ontsteking heb ik ook geen verstand,ik weet wel als je het verkeerd doet dat kloten of helemaal niet meer loopt
Nee hij staat er volgens mij niet bij ,nou is mijn engels ook zo goed moet ik zeggen.
BB

BB
- stitch
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Of vulcaniserende tape (ja toch Gerrit)Woody schreef:Daarvoor is er siliconenkit.berend botje schreef:ik heb vanmiddag even gekeken ,en idd een inlaat rubber gescheurd.
Je kunt makkelijk bij die rubbers. Stukje Tape 2 x zijn lengte uitrekken en er omheen wikkelen.
bij de xs 1100 gedaan, werkt perfect. Meestal zijn de rubbers van buiten gescheurd, maar binnen slechts een gaatje.
greets stitch
Greets Wim aka Stitch
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
"Als het niet wil zoals het moet,
dan moet het maar zoals het wil."
Ural 650 zijspan
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik heb ze vanavond even in gekid met ciliconenkit en wel rondom ,dat kan drogen ,ik heb gelijk ook de uitlaat gedaan bij de overgang bocht demper.
geweldig ,met een kitspuit ,ijzerdraad Tyraps,ducktape kan je heel wat reparen.
dank jullie wel voor de tips!!
BB
dank jullie wel voor de tips!!

BB
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Jep, da's de basis/principe van een ratbike(r)berend botje schreef:ik heb ze vanavond even in gekid met ciliconenkit en wel rondom ,dat kan drogen ,ik heb gelijk ook de uitlaat gedaan bij de overgang bocht demper.
dank jullie wel voor de tips!!![]()
BB
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)