Wie durft haha???
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
daar zitten erg mooie stunts tussen
en inderdaad wordt er in het proces flink wat plastic voorbehandeld voor recycling.
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die vindt dat ik het uit mijn hoofd moet laten om.....
tevens groeten van genosse Kurt die zijn zijspan nog iets harder vasthoudt.....

groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die vindt dat ik het uit mijn hoofd moet laten om.....
tevens groeten van genosse Kurt die zijn zijspan nog iets harder vasthoudt.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
Dat heeft geen nut Goos, dat zijn automatische programma's welke spam als dit plaatsen, steeds van andere IP-adressen. Op "mijn" forum ook enorme last van gehad. De uiteindelijke oplossing was alleen geregistreerde gebruikers laten posten EN!!!! alle registraties door de admin (ikzelf dus) laten goed/afkeuren. Klote extra werk, maar vaak helaas de enige manier.
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)
- Goos
- Bestuur Rat
- Contacteer:
Ja, ken 't systheem, maar als het goed is hebben de leden van ons forum pas toegang als ze een mail-ontvangen hebben en daarop gereageerd hebben...dus ik eb 't vermoeden dat er toch een persoon achter een pc zat te eikelen. Ohw ja...en ik kan niet zo goed tegen SPAMMERSmagnamaniac schreef:Dat heeft geen nut Goos, dat zijn automatische programma's welke spam als dit plaatsen, steeds van andere IP-adressen. Op "mijn" forum ook enorme last van gehad. De uiteindelijke oplossing was alleen geregistreerde gebruikers laten posten EN!!!! alle registraties door de admin (ikzelf dus) laten goed/afkeuren. Klote extra werk, maar vaak helaas de enige manier.

Maar onze admin heeft e.e.a. alweer netjes schoongeveegd!

Druk, druk, druk, vroem vroem, druk, druk, druk, .....☠
- magna
- Rataplan Rat
- Contacteer:
bijna goed, de programma's zijn HELAAS inmiddels zo goed dat ze ook de mails bevestigen.Goos schreef:Ja, ken 't systheem, maar als het goed is hebben de leden van ons forum pas toegang als ze een mail-ontvangen hebben en daarop gereageerd hebben...dus ik eb 't vermoeden dat er toch een persoon achter een pc zat te eikelen. Ohw ja...en ik kan niet zo goed tegen SPAMMERSmagnamaniac schreef:Dat heeft geen nut Goos, dat zijn automatische programma's welke spam als dit plaatsen, steeds van andere IP-adressen. Op "mijn" forum ook enorme last van gehad. De uiteindelijke oplossing was alleen geregistreerde gebruikers laten posten EN!!!! alle registraties door de admin (ikzelf dus) laten goed/afkeuren. Klote extra werk, maar vaak helaas de enige manier...dus moest ik even reageren.
Maar onze admin heeft e.e.a. alweer netjes schoongeveegd!
Op het toilet: (>_<) - (¤_¤) - (0_0) - (^_^)