Ik schaam me om het te zeggen maar ik ga op de fiets naar het werk.Wel matzwart
Was een gekregen racefiets in metallic groen met chroom en dat duurde geen half uur.Meteen dat klotestuur eraf en dat keiharde zadel.Beetje comfort mag wel toch?
Nu ben ik de enigste in ons dorp met een Ratfiets.....
Gr Redman
Stormratten ?
Moderators: Goos, Teevee, Woody
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- de vlieger
- Bezoek Rat
- Contacteer:
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
vandaag met King Hulsson naar Arnhem gereden. Het arme beestje had er moeite mee tegen de storm in! Ik trouwens ook, ik kreeg twee hagelbuien in mijn gezicht (pothelm). Om Hulsson te sparen enigszins rustig aan gedaan en dus wat laat aangekomen, het publiek zat al bijna in de zaal....
Weer veilig teruggekomen maar ik merk wel hoe Mrs Wooten me indertijd verwende met haar kuip.
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die pocht dat hij er helemaal geen moeite mee had.....
tevens groeten van genosse Kurt die meent dat het tijd wordt dat ik eens ga bellen met Superklomp.....
Weer veilig teruggekomen maar ik merk wel hoe Mrs Wooten me indertijd verwende met haar kuip.
groetjes Captain Krimson
tevens groeten van King Hulsson die pocht dat hij er helemaal geen moeite mee had.....
tevens groeten van genosse Kurt die meent dat het tijd wordt dat ik eens ga bellen met Superklomp.....
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik weet het. Een Guzzi is zo gek nog niet.Captain Krimson schreef:Weer veilig teruggekomen maar ik merk wel hoe Mrs Wooten me indertijd verwende met haar kuip.
groetjes Captain Krimson
Radt, Ratter, Ratst.