Horse on Bike

Alls wat nergens iets mee te maken heeft

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Horse on Bike

Bericht door nachtmerrie » do aug 07, 2008 1:11 pm

Ben alvast aan het uitkijken naar een andere 2e /3e enz. hands motor (ik denk aan een naked bike) voor volgend jaar dus gisteren wat motorshops afgetourd om een idee te krijgen. (Nee ik koop niet in een motorshop, prijzen liggen veel hoger dan bij particulier)
Heb wel effe een proefrit gemaakt op een Ducatie Monster maar die schakelde voor mij veel te stug.

De VT500 bevalt heel goed hier op platte Nederlandse bodem en woon/werkverkeer.
Heb er een tijdje geleden een keer mee door de eiffel gereden en dan moet ik toch wel erg veel schakelen in vergelijking met b.v. een Boldore (die van Kaiman)
Heb na deze aantal kilometers toch het gevoel dat het vemogen wat meer mag zijn. Ik wil meer koppel bij een laag toerental zegt die Kaaiman.
Wil volgend jaar ook graag mee naar Guernsey. Moet dan toch een beetje mee over kunnen met de rest.

Heb vanmorgen voor de 1e keer (na 4800 km) olie gepeild. Geen druppel verbruikt. Ook de bougies effe nagekeken. Zagen er prima uit volgens Kai. Gewoon een heel goed motortje. Jammer om weg te doen.
Maar ja, kan maar op 1 motor tegelijk rijden dus geen 2 aan de deur. Da's veel te duur en nergens goed voor.

Kijk op m'n gemak rond naar een andere motor en een beetje proefrijden. Als ik niks naar m'n zin kan vinden wordt de VT500 volgend voorjaar helemaal verbouwd en gaat ie MATZWART, Mooiiiii
Heb er veel zin in maar .... geduld is een schone zaak. Ja ik ben zelf ook heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Heb zelf echt nog geen idee.

Nou ja, ik zie wel, tijd genoeg. En ik moet mijn eigen trouwe Shadow ook nog te koop zetten dus...
Laatst gewijzigd door nachtmerrie op do aug 07, 2008 2:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nightmare at the darkside off the moon

nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door nachtmerrie » do aug 07, 2008 1:14 pm

Zo, m´n vrije dag weer goed besteed.
Eerst naar een Suzuki Intruder VS 700 wezen kijken. Tank stond er scheef op en ik vertrouwde het niet helemaal. Opgekochte schademotor, beetje opknappen en verdoezelen. Laat maar. :(

Bij andere particulier nog eenzelfde Suzuki Intruder VS 700 van ´86 gezien met 31684 mls op de teller. Zag er heel redelijk uit. Chroomwerk en aluminium wat aangetast maar dan blinkt ie gelukkig wat minder :roll:
Nog nooit gereden op zo´n ding. Korte proefrit gemaakt Liep wel goed zover ik dat kan beoordelen maar toch effe wennen, andere motor.

Op naar de volgende. Nu een Honda Shadow VT 700 c van ´86 met 22900 mls. Hij was in goede staat maar minder mooi, maar ja dat maakt niet uit, moet toch matzwart. 8) Kort ritje gemaakt. Tja, da´s vertrouwd. Ik heb nu een VT500. Alles hetzelfde alleen ietsje zwaarder en meer power. Voelde goed. :D

Voor volgende week een Suzuki SV 650 N op het programma. Niet met zo´n kuip maar een naked bike. Ja da´s weer heel wat anders als een Shopper. Moet toch het een en ander uitproberen. Ben benieuwd. Schijnt een hele fijne wendbare motor te zijn.

Nou ja, kan tot volgend voorjaar nog veel proefritten maken :P
Nightmare at the darkside off the moon

Plaats reactie