kapot motorblok gezocht
Moderators: Goos, Woody, Teevee
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
kapot motorblok gezocht
Een ROC-docent in Hengelo (Ov) is op zoek naar een kapot motorblok dat hij kan openzagen voor onderwijsdoeleinden. Hij is eigelijk op zoek naar een 2CV-blok, maar het ziet er niet naar uit dat ik er een voor hem kan vinden. Heeft iemand een kapot blok liggen? Het mag volgens hem vast zitten. Ik denk dat hij wel een viertakt blok in gedachten heeft
groetjes Captain Krimson
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
ik zal vanavond een vriend van me bellen, die heeft regelmatig van dat soort dingen. en morgen kan ik tjeerd wel proberen (kan je die zelf niet bereiken? van customs & classics), die heeft vast wel een vastgelopen 2cv blokje staan.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Hoi Krimmie, ik kan even vragen bij m'n lokale motorzaak of ze afstand willen doen van een vastgelopen blokkie. Er zou minstens één ééncilinderblokkie nog in een frame moeten hangen, misschien ook nog wel een Kawa 2-cilinder 500 cc.
Laat me effe weten want ik mot dat zelluf slopen (zoals altijd zijn het luie donders
). Planning is dat ik 30 aug toch naar Eefde ga met de Peu en dan zou ik 't één en ander kunnen meenemen....mits erg geen geld voor gevraagd wordt uiteraard....
Laat me effe weten want ik mot dat zelluf slopen (zoals altijd zijn het luie donders

Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik heb net contact gehad met Yves (de docent) nu blijkt dat ze specifiek op zoek zijn naar een boxermotor (hoe zat dat ook weer met dat gegeven paard
), ze hadden al een viercylinder autoblok en een motorfietsblok. Hij hoopte op een eend- of kevermotor. Hij had mij aangesproken omdat hij me in mijn Amies had zien rijden.
Als Mr. Oizo zou kunnen informeren naar dat keverblok zou dat mooi zijn voor Yves en zijn leerlingen.
groetjes Captain Krimson

Als Mr. Oizo zou kunnen informeren naar dat keverblok zou dat mooi zijn voor Yves en zijn leerlingen.
groetjes Captain Krimson
[bluesbrother-mode] "are you a mechanic?" "no m'am, I'm a musician" [/bluesbrother-mode]
Goed dat je dat even hier neerkalkt, ander was ik morgenmiddag aan het slopen geweest voor nix...Captain Krimson schreef:(hoe zat dat ook weer met dat gegeven paard) groetjes Captain Krimson

Kan je verder niet helpen, keverblokkies zijn onderhand geld waard...je komt ze nog maar weinig tegen op de sloop.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
- Captain Krimson
- Bezoek Rat
- Contacteer: