Bikes in de bladen: post hier interessante artikelen :D

Nieuws, aankondigingen en andere berichten

Moderators: Goos, Woody, Teevee

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » ma jan 22, 2007 3:34 pm

Redpigeon schreef:Een echt mooie choppert kun je niet te vaak laten zien :twisted: :twisted:

Klopt helemaal RedP, herhalen, herhalen en nog eens herhalen totdat de ware vorm van een echte choppert in de hersenpan staat gegroefd!!!!! :twisted:

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » ma jan 22, 2007 4:43 pm

floris schreef:
RoadWarrior schreef: Dank je! Op www.rbrp.nl kan je meer reportages vinden.
Ik kijk vaker op je site, en laat deze ook wel eens aan mensen zien. dan beseffen ze hoe echte motoren er uit horen te zien.
Radt, Ratter, Ratst.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » ma jan 22, 2007 5:59 pm

rADt schreef:
floris schreef:
RoadWarrior schreef: Dank je! Op www.rbrp.nl kan je meer reportages vinden.
Ik kijk vaker op je site, en laat deze ook wel eens aan mensen zien. dan beseffen ze hoe echte motoren er uit horen te zien.
Kijk, dat horen we graag! Anderen inspireren! Doen we het toch nog ergens voor :D

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di jan 23, 2007 6:56 pm

Redpigeon schreef:Een echt mooie choppert kun je niet te vaak laten zien :twisted: :twisted:
Een lelijke chopper kan je ook niet te vaak zien :P hahaha :twisted: Kijk dit walgelijke ding. Deze maand in de 100% biker. Bezoekers van de DHR kennen het apparaat wel! :twisted: Met een vette turbo eronder. Dit is nou een echte ratchop, zoals het hoort!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

OW, check de introductie over Lolo Ferrari :twisted: , weer een zeer sterk staaltje poezie en proza :wink: En dat ZONDER Jack Daniels :shock:

P.S. Als je de magazine man tegenkomt, vraag 'm de oren van de kop :twisted: Er ligt heel wat interessants aan Engelse bladen met veel ratten! Ook de ons bekende Urban Terrorist staat deze maand in de 100% biker met allemaal burn-out pics. Kopen dat kreng :shock:

Afbeelding

Afbeelding

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4824
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door voodoo » di jan 23, 2007 9:52 pm

floris schreef:
Redpigeon schreef:Een echt mooie choppert kun je niet te vaak laten zien :twisted: :twisted:

Klopt helemaal RedP, herhalen, herhalen en nog eens herhalen totdat de ware vorm van een echte choppert in de hersenpan staat gegroefd!!!!! :twisted:
Ik hou nie van chopperts :evil:
Stop making sense

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di jan 23, 2007 9:55 pm

voodoo schreef:
floris schreef:
Redpigeon schreef:Een echt mooie choppert kun je niet te vaak laten zien :twisted: :twisted:

Klopt helemaal RedP, herhalen, herhalen en nog eens herhalen totdat de ware vorm van een echte choppert in de hersenpan staat gegroefd!!!!! :twisted:
Ik hou nie van chopperts :evil:
Niet zeuren Eddie, anders mag oe niet meer de Liemers komen vervuilen met die 2-takt van oe :wink:
gespannfahrer

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di jan 23, 2007 9:56 pm

floris schreef:
Redpigeon schreef:Een echt mooie choppert kun je niet te vaak laten zien :twisted: :twisted:
Een lelijke chopper kan je ook niet te vaak zien :P hahaha :twisted: Kijk dit walgelijke ding. Deze maand in de 100% biker. Bezoekers van de DHR kennen het apparaat wel! :twisted: Met een vette turbo eronder. Dit is nou een echte ratchop, zoals het hoort!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

OW, check de introductie over Lolo Ferrari :twisted: , weer een zeer sterk staaltje poezie en proza :wink: En dat ZONDER Jack Daniels :shock:

P.S. Als je de magazine man tegenkomt, vraag 'm de oren van de kop :twisted: Er ligt heel wat interessants aan Engelse bladen met veel ratten! Ook de ons bekende Urban Terrorist staat deze maand in de 100% biker met allemaal burn-out pics. Kopen dat kreng :shock:

Afbeelding

Afbeelding
Ben je donderdag avond thuis ? zoja dan kom ik ff de 100% Biker bekieken
gespannfahrer

voodoo
Rataplan Rat
Rataplan Rat
Berichten: 4824
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 8:38 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door voodoo » di jan 23, 2007 10:06 pm

Redpigeon schreef:
voodoo schreef:
floris schreef:
Klopt helemaal RedP, herhalen, herhalen en nog eens herhalen totdat de ware vorm van een echte choppert in de hersenpan staat gegroefd!!!!! :twisted:
Ik hou nie van chopperts :evil:
Niet zeuren Eddie, anders mag oe niet meer de Liemers komen vervuilen met die 2-takt van oe :wink:
Ik moet eigenlijk eens een ratcaferacert van de stink 2 takt maken, als statement tegen al die chopperts. Ut lijkt hier gvd wel het bigtwin forum. :wink:
Stop making sense

Redpigeon
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 2892
Lid geworden op: di sep 19, 2006 2:14 pm
Locatie: ergens langs de Rijn

Bericht door Redpigeon » di jan 23, 2007 10:21 pm

voodoo schreef:
Redpigeon schreef:
voodoo schreef: Ik hou nie van chopperts :evil:
Niet zeuren Eddie, anders mag oe niet meer de Liemers komen vervuilen met die 2-takt van oe :wink:
Ik moet eigenlijk eens een ratcaferacert van de stink 2 takt maken, als statement tegen al die chopperts. Ut lijkt hier gvd wel het bigtwin forum. :wink:
VERRAS mij
gespannfahrer

Gebruikersavatar
RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 157
Lid geworden op: za dec 23, 2006 8:34 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » wo jan 24, 2007 8:40 am

floris schreef: Een lelijke chopper kan je ook niet te vaak zien :P hahaha :twisted: Kijk dit walgelijke ding. Deze maand in de 100% biker.
Ik vinnum prachtig !! 8)
CHROME won't get you home.

JPi
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 5632
Lid geworden op: di sep 19, 2006 9:30 am

Bericht door JPi » wo jan 24, 2007 8:50 am

hahaha ik zie 'm nog van z'n bike rollen op de DHR na die 11 uursrit (900 km dacht ik) op z'n harttail...oeffff "first get a pint and some sleep now" :mrgreen:
En daar lag ie.. een paar uur lang naast z'n, van de hitte, natikkende creatie terwijl om 'm heen vanalles gebeurde. :-z :-z

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 3060
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 5:03 pm
Locatie: 100% ZLD
Contacteer:

Bericht door rADt » wo jan 24, 2007 10:25 am

floris schreef:
rADt schreef:
floris schreef: Ik kijk vaker op je site, en laat deze ook wel eens aan mensen zien. dan beseffen ze hoe echte motoren er uit horen te zien.
Kijk, dat horen we graag! Anderen inspireren! Doen we het toch nog ergens voor :D
Ja, maar ik zeg niet dat er iemand positief heeft gereageerd.
Radt, Ratter, Ratst.

Gebruikersavatar
RoadWarrior
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 157
Lid geworden op: za dec 23, 2006 8:34 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door RoadWarrior » wo jan 24, 2007 11:52 am

Zeg moeten deze artikelen niet op de site bijgeplaatst worden ??

Daar is toch aan afdelinkje "Ratbikes in de media" ?

:D
CHROME won't get you home.

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » wo jan 24, 2007 3:53 pm

Ratbikes in de media doen we niet meer want dan heeft de webmaster er een fulltime job aan om alles bij te houden. :wink:

Daarom hier op de site maar een topic geopend, dan kan iedereen ingescande artikelen posten :twisted:

floris
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Berichten: 1368
Lid geworden op: di sep 19, 2006 6:19 am

Bericht door floris » di jan 30, 2007 7:40 am

En nu allemaal rennen naar de kiosk voor de nieuwe Bigtwin :twisted:

Plaats reactie