te koop suzuki gs
Moderators: Goos, Woody, Teevee
te koop suzuki gs
suzuki gs bj 77 rijd en loopt nog goed,foto volgt nog,aangezien ik er niet zo handig mee ben,motor is wel te zien bij show youre bikes,pag3 suzuki gs.
hey ho lets go
heeyJPi schreef:Geen Rat-aspiraties meer of koop je wat nieuws??
nou eigenlijk nog veel erger,dr is een angst ingeslopen,wat betreft het motorrijden,heb er nu een paar x wat onderuit zien gaan,enz enz,en ik stap nu met angst op de motorfiets,op zich wel jammer want het is wel een motor zoals ik hem mooi vind,maar als je elke bocht krampachtig instuurt is ook niet de bedoeling.
en als het alleen maar stil staat in de garage kun je er ook nix mee natuurlijk,vandaar deze besloten verkoop.
greetzz
hey ho lets go
Angst voor wat anderen overkomt? Tjeetje durf je dan nog je huis nog wel in? De meeste ongelukken gebeuren namelijk thuis!
Ook dodelijke...van de trap af vallen kan behoorlijk link zijn....met botte keukenmessen werken, ook heel leuk....boormachine + keukentrapje, zijn de mensen van de Eerste Hulp ook heel blij mee....schoonmaakmiddelen met elkaar mengen, doet het ook heel goed.
Ook dodelijke...van de trap af vallen kan behoorlijk link zijn....met botte keukenmessen werken, ook heel leuk....boormachine + keukentrapje, zijn de mensen van de Eerste Hulp ook heel blij mee....schoonmaakmiddelen met elkaar mengen, doet het ook heel goed.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!
Ik herken het wel hoor.
'k Ben ooit een keer met sneeuw/ ijzel onderuit gegaan.
Daarna heeft het toch een paar jaar geduurd voordat ik weer 'normaal' een bocht door durfde te gaan bij nat wegdek.
'k Ben nog steeds geen held in de regen, maar ga tenminste niet meer tijdens een regenbui met verhoogd adrenalinepeil door een bocht.
Daarna heeft het toch een paar jaar geduurd voordat ik weer 'normaal' een bocht door durfde te gaan bij nat wegdek.
'k Ben nog steeds geen held in de regen, maar ga tenminste niet meer tijdens een regenbui met verhoogd adrenalinepeil door een bocht.
Olive is the New Black
Hoi Dyrck, jij bent onderuit gegaan, ik ben onderuit gegaan, we zijn 'gewoon' weer opgestapt en gaan rijden, maar Smokey heeft alleen anderen onderuit zien gaan... en daar wordt-ie bang van!Dyrck schreef:Ik herken het wel hoor.
Mmmm, wellicht een zijspan beter voor 'm?
met een zijspan onderuit gaan doet echt pijn!Woody schreef:Hoi Dyrck, jij bent onderuit gegaan, ik ben onderuit gegaan, we zijn 'gewoon' weer opgestapt en gaan rijden, maar Smokey heeft alleen anderen onderuit zien gaan... en daar wordt-ie bang van!Dyrck schreef:Ik herken het wel hoor.
Mmmm, wellicht een zijspan beter voor 'm?
Stop making sense
ik zie geen reden waarom dat niet zou kunnen.. traumatische ervaringen kunnen door de één afgedaan worden als flauwekul terwijl de ander er z'n (m/v) hele leven onder kan lijden.
Hulp kunnen we evt. bieden maar de angst voor... kan alleen smokey zélf aanpakken.
De vraag is alleen.. ben je bereidt die angst onder ogen te zien omdat je verder wilt met motorrijden of is de lol er nu gewoon vanaf en genoeg is genoeg.. ??
Kan, mag enz. Tallozen zijn wél verder gegaan op 2 wielen maar dat zegt nix.. niet iedereen is gelijk he.
Is die driewielerhausse bij Rataplan, en elders, soms ook een uiting van, onuitgesproken, angsten
Da Shrink is in Da House..
Hulp kunnen we evt. bieden maar de angst voor... kan alleen smokey zélf aanpakken.
De vraag is alleen.. ben je bereidt die angst onder ogen te zien omdat je verder wilt met motorrijden of is de lol er nu gewoon vanaf en genoeg is genoeg.. ??
Kan, mag enz. Tallozen zijn wél verder gegaan op 2 wielen maar dat zegt nix.. niet iedereen is gelijk he.
Is die driewielerhausse bij Rataplan, en elders, soms ook een uiting van, onuitgesproken, angsten

Da Shrink is in Da House..

Ja dat ken ik, m'n Ouwe Blauwe heeft ook tijdje daar mogen bivakkeren in afwachting van a) geld en b) een rechterarm (sleutelbeentje gebroken, rechterduim gebroken) die weer mee ging doen (kwam een Kadett tegen, Kadett-Ouwe Blauwe 1-0).Dyrck schreef:Dat nou ook weer niet hoor.Woody schreef:.. we zijn 'gewoon' weer opgestapt en gaan rijden...
Jou welbekende dealer Dirk H. te K. is eerste een tijdje bezig geweest om wat schade te herstellen, nadat ik gespaard had voor de reparaties.
Daarna meteen weer opgestapt en rossen met dat ding. Oke, voordat het zover was kostte me het een dag.... Oja, Dirk H. te K.(gem P.) is geen dealer meer....alleen nog tuning, onderhoud en reparaties.
][quote="Woody"].. we zijn 'gewoon' weer opgestapt en gaan rijden...
heey woody
idd misschien een goed id een zijspan,maar het was toch niet je bedoeling om me af te schilderen als een of andere angsthaas,want er word een reden gevraagd waarom de verkoop,en daar geef ik een eerlijke reden toe,ik hoop dat daar toch wel respect voor op te brengen is,want dat gedoe met keukentrapjes boormachines enz,komt bij mij totaal niet in de buurt van een motorfiets,en tja de ene zeilt onderuit en staat direct weer op,maar ik niet.maar de zijspan houd ik in gedachten bedankt.
heey woody
idd misschien een goed id een zijspan,maar het was toch niet je bedoeling om me af te schilderen als een of andere angsthaas,want er word een reden gevraagd waarom de verkoop,en daar geef ik een eerlijke reden toe,ik hoop dat daar toch wel respect voor op te brengen is,want dat gedoe met keukentrapjes boormachines enz,komt bij mij totaal niet in de buurt van een motorfiets,en tja de ene zeilt onderuit en staat direct weer op,maar ik niet.maar de zijspan houd ik in gedachten bedankt.
hey ho lets go