te koop suzuki gs
Moderators: Goos, Woody, Teevee
-
- Bezoek Rat
hhhhhhhhhhmmmmm, ben eens op ouwejaarsnacht 4 uur onderweg geweest op solo , en dat met windkracht 8 . heb 40 km afgelegd in die 4 uur . moet eerlijk bekennen dat solo toen ff in de garage is blijven staan . en toen ik paar weken later met flinke gang op de autobaan een hoestbui kreeg waar me letterlijk het licht door uit ging was dat samen reden genoeg om hem op solo te gaan knijpen . gelukkig heb ik nog een spannetje of wat 

camperproleet
-
- Bezoek Rat
Tja, d'r is niks mis mee je te realiseren hoe kwetsbaar je bent op de motor. Het is nu eenmaal niet anders.smokey schreef: heey
nou eigenlijk nog veel erger,dr is een angst ingeslopen,wat betreft het motorrijden,heb er nu een paar x wat onderuit zien gaan,enz enz,en ik stap nu met angst op de motorfiets,op zich wel jammer want het is wel een motor zoals ik hem mooi vind,maar als je elke bocht krampachtig instuurt is ook niet de bedoeling.
greetzz
Kai en ik zijn begin dit jaar ook geconfronteerd met een ongeval met 2 motoren waarvan 1 het niet meer na kon vertellen.

Ik ben ook niet zo'n durfal maar rijdt nu eenmaal heel graag motor. Door rustig aan te doen en niet boven je macht te rijden bouw je zelfvertrouwen op en gaat het rijden steeds beter en voelt het ook steeds beter, is mijn ervaring.

Maar als je echt angstig bent en verkrampt op dat ding de bochten door moet is de lol er wel vanaf.

Misschien is een behendigheids cursus op de motor iets voor je. Ik denk dat ik dat zou proberen als mijn goede gevoel me in de steek zou laten.
Nou ja, het is maar een idee.

Nightmare at the darkside off the moon
-
- Bezoek Rat
- Contacteer:
Ik denk dat je wel gelijk hebt ,zou wel een idee kunnen zijnnachtmerrie schreef:Tja, d'r is niks mis mee je te realiseren hoe kwetsbaar je bent op de motor. Het is nu eenmaal niet anders.smokey schreef: heey
nou eigenlijk nog veel erger,dr is een angst ingeslopen,wat betreft het motorrijden,heb er nu een paar x wat onderuit zien gaan,enz enz,en ik stap nu met angst op de motorfiets,op zich wel jammer want het is wel een motor zoals ik hem mooi vind,maar als je elke bocht krampachtig instuurt is ook niet de bedoeling.
greetzz
Kai en ik zijn begin dit jaar ook geconfronteerd met een ongeval met 2 motoren waarvan 1 het niet meer na kon vertellen.Dan wordt je wel effe heel rustig op zo'n machine.
Ik ben ook niet zo'n durfal maar rijdt nu eenmaal heel graag motor. Door rustig aan te doen en niet boven je macht te rijden bouw je zelfvertrouwen op en gaat het rijden steeds beter en voelt het ook steeds beter, is mijn ervaring.![]()
Maar als je echt angstig bent en verkrampt op dat ding de bochten door moet is de lol er wel vanaf.![]()
Misschien is een behendigheids cursus op de motor iets voor je. Ik denk dat ik dat zou proberen als mijn goede gevoel me in de steek zou laten.
Nou ja, het is maar een idee.

psies. blijft persoonlijk. en dan is 'gewoon' weer opstappen, of gewoon doen, niet gewoon - hoe waar het ook kan zijn.traumatische ervaringen kunnen door de één afgedaan worden als flauwekul terwijl de ander er z'n (m/v) hele leven onder kan lijden
tadaaaa, klopt.Maar als je echt angstig bent en verkrampt op dat ding de bochten door moet is de lol er wel vanaf
ik denk dat het lessen bij mij stomweg op het verkeerde moment was. dus ik doe voorlopig ff rondhobbelen op utbrommertje (en dat gaat steeds rapper, joepie) en kijken of die panic disorder van m'n diagnosedinges verdwijnt.
en misschien komt dat wel nooit, ik merk dat ik alle prikkels in het verkeer nogal moeilijk te handelen vind. whatever, ik zie wel en als het niet op de ene manier goed komt, dan komt het wel op de andere manier goed.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -
dus mensen heb respekt voor de keuze
en als er iemand geintereseerd is reageer gewoon
en veroordeel niemand
mazzel : de wiets
ps: sorry dat ik zo reageer maar angst is niet de beste bijrijder op een motor , en als hij mee rijd moeten we er begrip voor hebben
(sterkte er mee , en misschien glijd hij er ooit af )

en als er iemand geintereseerd is reageer gewoon

en veroordeel niemand

mazzel : de wiets

ps: sorry dat ik zo reageer maar angst is niet de beste bijrijder op een motor , en als hij mee rijd moeten we er begrip voor hebben
(sterkte er mee , en misschien glijd hij er ooit af )