te koop suzuki gs

Motoren en onderdelen handel

Moderators: Goos, Woody, Teevee

der obergefreiter
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door der obergefreiter » wo okt 15, 2008 5:42 pm

hhhhhhhhhhmmmmm, ben eens op ouwejaarsnacht 4 uur onderweg geweest op solo , en dat met windkracht 8 . heb 40 km afgelegd in die 4 uur . moet eerlijk bekennen dat solo toen ff in de garage is blijven staan . en toen ik paar weken later met flinke gang op de autobaan een hoestbui kreeg waar me letterlijk het licht door uit ging was dat samen reden genoeg om hem op solo te gaan knijpen . gelukkig heb ik nog een spannetje of wat :wink:
camperproleet

de wiets
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door de wiets » wo okt 15, 2008 8:17 pm

ik denk dat een angst gevoel niet zo maar weg tedrukken is
en eerlijkheid is mooi , dus een beetje respekt voor gevoel
de vraag blijft nog steeds staan , heeft er iemand interesse in een motor

mazzel : de wiets :twisted: :twisted: :twisted:

nachtmerrie
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door nachtmerrie » wo okt 15, 2008 8:48 pm

smokey schreef: heey
nou eigenlijk nog veel erger,dr is een angst ingeslopen,wat betreft het motorrijden,heb er nu een paar x wat onderuit zien gaan,enz enz,en ik stap nu met angst op de motorfiets,op zich wel jammer want het is wel een motor zoals ik hem mooi vind,maar als je elke bocht krampachtig instuurt is ook niet de bedoeling.

greetzz
Tja, d'r is niks mis mee je te realiseren hoe kwetsbaar je bent op de motor. Het is nu eenmaal niet anders.
Kai en ik zijn begin dit jaar ook geconfronteerd met een ongeval met 2 motoren waarvan 1 het niet meer na kon vertellen. :shock: Dan wordt je wel effe heel rustig op zo'n machine.
Ik ben ook niet zo'n durfal maar rijdt nu eenmaal heel graag motor. Door rustig aan te doen en niet boven je macht te rijden bouw je zelfvertrouwen op en gaat het rijden steeds beter en voelt het ook steeds beter, is mijn ervaring. :)
Maar als je echt angstig bent en verkrampt op dat ding de bochten door moet is de lol er wel vanaf. :(
Misschien is een behendigheids cursus op de motor iets voor je. Ik denk dat ik dat zou proberen als mijn goede gevoel me in de steek zou laten.

Nou ja, het is maar een idee. :idea:
Nightmare at the darkside off the moon

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » wo okt 15, 2008 9:47 pm

de wiets schreef:ik denk dat een angst gevoel niet zo maar weg tedrukken is
en eerlijkheid is mooi , dus een beetje respekt voor gevoel
de vraag blijft nog steeds staan , heeft er iemand interesse in een motor

mazzel : de wiets :twisted: :twisted: :twisted:
mooie woorden wiets :-**

Rat
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door Rat » wo okt 15, 2008 9:48 pm

nachtmerrie schreef:
smokey schreef: heey
nou eigenlijk nog veel erger,dr is een angst ingeslopen,wat betreft het motorrijden,heb er nu een paar x wat onderuit zien gaan,enz enz,en ik stap nu met angst op de motorfiets,op zich wel jammer want het is wel een motor zoals ik hem mooi vind,maar als je elke bocht krampachtig instuurt is ook niet de bedoeling.

greetzz
Tja, d'r is niks mis mee je te realiseren hoe kwetsbaar je bent op de motor. Het is nu eenmaal niet anders.
Kai en ik zijn begin dit jaar ook geconfronteerd met een ongeval met 2 motoren waarvan 1 het niet meer na kon vertellen. :shock: Dan wordt je wel effe heel rustig op zo'n machine.
Ik ben ook niet zo'n durfal maar rijdt nu eenmaal heel graag motor. Door rustig aan te doen en niet boven je macht te rijden bouw je zelfvertrouwen op en gaat het rijden steeds beter en voelt het ook steeds beter, is mijn ervaring. :)
Maar als je echt angstig bent en verkrampt op dat ding de bochten door moet is de lol er wel vanaf. :(
Misschien is een behendigheids cursus op de motor iets voor je. Ik denk dat ik dat zou proberen als mijn goede gevoel me in de steek zou laten.

Nou ja, het is maar een idee. :idea:
Ik denk dat je wel gelijk hebt ,zou wel een idee kunnen zijn :D

criticz
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door criticz » wo okt 15, 2008 11:17 pm

traumatische ervaringen kunnen door de één afgedaan worden als flauwekul terwijl de ander er z'n (m/v) hele leven onder kan lijden
psies. blijft persoonlijk. en dan is 'gewoon' weer opstappen, of gewoon doen, niet gewoon - hoe waar het ook kan zijn.
Maar als je echt angstig bent en verkrampt op dat ding de bochten door moet is de lol er wel vanaf
tadaaaa, klopt.
ik denk dat het lessen bij mij stomweg op het verkeerde moment was. dus ik doe voorlopig ff rondhobbelen op utbrommertje (en dat gaat steeds rapper, joepie) en kijken of die panic disorder van m'n diagnosedinges verdwijnt.
en misschien komt dat wel nooit, ik merk dat ik alle prikkels in het verkeer nogal moeilijk te handelen vind. whatever, ik zie wel en als het niet op de ene manier goed komt, dan komt het wel op de andere manier goed.
*LabRat*
Karretje - Roest, My Mental Disorder, My Curse en Plakbak in memoriam -

rADt
Bezoek Rat
Bezoek Rat
Contacteer:

Bericht door rADt » do okt 16, 2008 9:10 am

Ik weet wat verkeerstrauma's zijn, ook wat voor last je er van kan hebben. Maar ik weet ook dat er hulp is om je te begeleiden. Ik heb zelf ook wel eens een traumacursus gevolgd voor complexe verkeersgedrag. Was 1 van mijn mooiste trainingen ooit!
Radt, Ratter, Ratst.

smokey
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door smokey » za okt 18, 2008 11:59 am

heel veel opties zijn er natuurlijk,maar ik ben er gewoon echt beu van en de zin om er nog op te stappen is eigenlijk wel voorbij.
een optie is nog wel natuurlijk een zijspan wat zeker het overdenken waard is,maar afijn iemand nog intresse in een suzuki gs?
en een groet uut t oosten
hey ho lets go

de wiets
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door de wiets » ma okt 20, 2008 8:47 pm

dus mensen heb respekt voor de keuze :evil:
en als er iemand geintereseerd is reageer gewoon :twisted:
en veroordeel niemand :twisted:

mazzel : de wiets :twisted: :twisted:

ps: sorry dat ik zo reageer maar angst is niet de beste bijrijder op een motor , en als hij mee rijd moeten we er begrip voor hebben
(sterkte er mee , en misschien glijd hij er ooit af )

Plaats reactie