carbs

Tips, vragen, problemen etc.

Moderators: Goos, Woody, Teevee

Plaats reactie
jboy
Bezoek Rat
Bezoek Rat

carbs

Bericht door jboy » ma feb 02, 2009 10:43 pm

hey mensen :wink: ,
ik ben heb nu openlucht filters op me motor maar ik weet natuurlijk dat het afstellen en andere sproeiers word. ook is me uitlaat nu zegmaar ontdempt een beetje dus,

maar in me linker zit 127,5 en de rechter 117,5.

dus me vraag was, moet ik nou ongeveer 10%-15% apart omhoog doen per sproeier of moet ik zorgen dat beide sproeiers gelijk zijn en dan synchroniseren?

iig het lijkt mij dat beide sproeiers gelijk moeten zijn maar misschien zijn er dingen die ik nog niet weet en jullie wel hahaha :lol: 8)

greats, jboy

Woody
Bestuur Rat
Bestuur Rat

Bericht door Woody » ma feb 02, 2009 10:54 pm

Beide sproeiers gelijk en dat synchroniseren. 10-15 % lijkt me goed, maar mocht-ie evengoed niet lekker lopen dan verder prutsen....maar welke kant op????
Heb je goede verhouding met je lokale motorzaak? Die zouden je dan wel eens van advies kunnen voorzien...
Oja mijn lokale motorzaak hebben het niet zo op met de niet-standaard filters. Als het dan toch zonodig moet, dan alleen K&N filters.
De rest, en zeker alles wat goedkoop is, meteen weggooien. Prut.
Geen beter seizoen dan het knutselseizoen...totdat er weer gereden gaat worden!

jboy
Bezoek Rat
Bezoek Rat

Bericht door jboy » di feb 03, 2009 7:17 pm

ah, dank je wel voor de tip, ja inderdaad ik denk dat motorzaken hier daar ook niet heel blij mee zijn maargoed, ik zal het is aan hun vragen. :)

ik dacht er eerst ook nog aan om zegmaar het midden, tussen de sproeirers te nemen, 122,5 en daar 10-15% bovenop

bij mij op het werk zei iemand dat het net leek alsof ze de inrij sproeier zegmaar erbij 1 carbrateur in hebben laten zitten.
:roll:

maargoed binnekort ga ik ermee aan de gang en nee tot die tijd ga ik er niet vrolijk mee rondrijden hoor haha :wink:

greats, jboy

Plaats reactie