(Ik meen het!)
Moderators: Goos, Woody, Teevee
Ja ja, de gemeente werkt alleen niet mee met 1,2 parkeerplaats per woning, en momenteel 3 auto's voor de deur.angel schreef:ruimte creëren Woody, hebben wij ook hier moeten doen.
Heb je een eetkamrtafel?Woody schreef:Ja ja, de gemeente werkt alleen niet mee met 1,2 parkeerplaats per woning, en momenteel 3 auto's voor de deur.angel schreef:ruimte creëren Woody, hebben wij ook hier moeten doen.
Plus nogal wat buren met busje van de zaak en een gewone auto.
Garage staat vol met 4 motoren en één aanhanger....
Schuur achter't huis herbergt 2 motoren....terras één motor....en dan gaan we (op termijn) verhuizen naar het centrum waar we maar één parkeervergunning krijgen.... Nee dat gaat niet werken dat ruimte creëren.
Snel in de kroeg zijn gaat na verhuizen dan wel heel goed lukken!![]()
![]()
![]()
Waar ga je naar toe dan?Woody schreef:....en dan gaan we (op termijn) verhuizen naar het centrum waar we maar één parkeervergunning krijgen....
We gaan boven het 'militair warenhuis' wonen in de Plantsoenstraat.Dyrck schreef:Waar ga je naar toe dan?Woody schreef:....en dan gaan we (op termijn) verhuizen naar het centrum waar we maar één parkeervergunning krijgen....
Ik heb nog 1,5 jr. bovenop het Willem Eggert gewoond.
Was ik ook snel thuis na bezoekjes aan de Koemarkt (maar na een schietpartij aldaar zat ik toch liever thuis 'op het dak')